  • Data: 2012-02-03 07:51:08
    Temat: Re: Klimatyzacja zimą
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości

    > Podaj metodologię i przedstaw metodykę -- zamiast o gromach pisać :D

    dla praktyków:
    zimna szklanka, ciepły pokój, na szklance masz rosę, to wilgoć z powietrza,
    skoro jest na szklance to nie ma jej już w powietrzu -> wilgotność powietrza
    w pokoju spadła. Tak działa klima i to się dzieje w twojej lodówce.

    dla teoretyków:
    Dlaczego woda skrapla się na parowniku klimy? (i skapuje rurką pod samochód)
    bo parownik jest zimny i jak jest zimno to zmniejsza się max zawartość pary
    wodnej w powietrzu i para się skrapla.

    czyli do zmniejszenia wilgotności potrzbne jest chłodzenie -> dziłanie
    sprężarki.

    ale ty to wszystko wiesz tylko po co rżniesz głupa?