  • Data: 2012-07-25 17:55:35
    Temat: Re: Klejenie PVC (specyficzne) - jak?
    Od: Piotr <z...@n...poczcie.google> szukaj wiadomości tego autora

    > masz jakieś źródła? Bo tak jakoś mi się zdaje, że przezroczyste tworzywa
    > (folie) oparte na polichlorku winylu (astralon) zaczęto przemysłowo
    > produkować jeszcze w latach 30-tych... i poza zastosowaniami w geodezji
    > i poligrafii używano ich też w lotnictwie i przemyśle samochodowym...
    > Ale akurat nie kojarzę w tej chwili źródeł tych informacji, więc będę
    > wdzięczny za ew. korektę.

    Na co dzień pracuję "w polimerach" (konkretnie PA) i nie przytoczę Ci
    teraz z pamięci pozycji, które musiałem przerobić, ale choćby na
    angielskiej Wikipedii masz o tym wpis:
    http://en.wikipedia.org/wiki/PVCS
    Z tym, że ja spotkałem się z rokiem 1984, kiedy tam jest 1985, ale
    zakładam, że nie ma to teraz dużego znaczenia. Jednakże mówię tu o
    przezroczystym PVC. Astralon jest kopolimerem.

    --
    Piotr