  • Data: 2012-04-18 21:29:57
    Temat: Re: Klej do granitu - czy żywica da radę?
    Od: anhin <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie odnośnie epidianu. Otóż sprzedaje się go w dużych puszkach.
    > Czy moglibyście polecić jakiś klej sprzedawany od razu w dozownikach, w
    > którym wystarczy po prostu zmieszać oba składniki, aby uzyskać mocne
    > spoiwo? Nie ukrywam, że byłoby to najwygodniejsze z mojego punktu widzenia.
    > No, chyba że taki "gotowy" klej w strzykawkach nie nadaje się do klejenia
    > takich płytek?

    czasem małe opakowania można dostać w sklepach modelarskich (do twoich
    celów i tak za duże bo potrzebujesz ilość rzędu 0.5 cm3, ale jest to
    może jakieś wyjście; dla ułatwienia: Epidian wolno się starzeje, nawet
    za 10 lat reszta może się przydać). Co do produktów innych firm
    dostępnych w polskich sklepach, nie mam pewności, słyszałem np. dobre
    opinie o Distalu ale nie wiem czy miarodajne. Przy braku innych
    wskazówek: na pewno nie powinna być to emulsja; jeśli nie masz innych
    danych, wybierz żywicę przezroczystą, o słomkowej barwie i bardzo gęstą,
    odrzucając te które są opisane jako "elastyczne".
    Oczywiście wykluczony Poxipol czy inne "błyskawiczne".