  • Data: 2012-04-18 20:41:08
    Temat: Re: Klej do granitu - czy żywica da radę?
    Od: Popey <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 17 Apr 2012 21:55:35 +0200, na pl.sci.inzynieria, anhin napisał(a):
    > Najlepsza do takich
    > zastosowań z polskich żywic to staroświecki epidian 5 z utwardzaczem
    > Z-1, bez innych dodatków poza wypełniaczem. Jeśli jest taka możliwość,
    > spoinę należy wygrzać przez godzinę-dwie w temperaturze 50 - 70 st C.,
    > wtedy będzie supermocna i "wieczna".

    Witam

    Dziękuję za szczegółowy opis procedury klejenia - nie wpadłbym na to, że
    wygrzewanie jest wymagane. Dzięki Twojej uwadze wyszukam w internecie
    dokładnych przepisów na udane klejenie.

    Mam pytanie odnośnie epidianu. Otóż sprzedaje się go w dużych puszkach.
    Czy moglibyście polecić jakiś klej sprzedawany od razu w dozownikach, w
    którym wystarczy po prostu zmieszać oba składniki, aby uzyskać mocne
    spoiwo? Nie ukrywam, że byłoby to najwygodniejsze z mojego punktu widzenia.
    No, chyba że taki "gotowy" klej w strzykawkach nie nadaje się do klejenia
    takich płytek?

    Jeżeli uzyskałbym tę informację, to byłbym już w pełni zadowolony :)
    Wszystkim odpowiadającym dziękuję

    Paweł

    --
    gg #288252