  • Data: 2023-11-18 10:52:19
    Temat: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2023 o 19:57, ptoki (ptoki) pisze:
> [...]
    Ja bym zwrocil i kupil dobre.
    klawisze i wymien te co masz na takie co sa przezroczyste. No ale to bedzie
    inwestycja niestety.

    literki nie sa przezroczyste to juz inna sprawa.
    zalezy czy ci kase oddadza. I narzekanie tutaj ci wiele nie pomoze bo nikt ci nie
    podyktuje pisma z reklamacja...

    dokupic klawisze i to bedzie dobry dil jak klawiatura dobra.

    jak oplacisz przesylke. Tracisz kase na przesylke przynajmniej raz a potencjalnie dwa
    razy.

    w uzeraniu sie. Nasza opinia sklepowi do sumienia nie dotrze.

    temat. To ty przyszedles po porade a teraz zaczynasz ewangelizowac bo ci sie nie
    podoba to co dostales.

    literki nie przeswituja, nie pytasz przed zakupem, wyrzucasz pudelko).

    punktu widzenia. Nie. Ja moj poglad mam i o nowy nie prosilem.

    sie nowa lepsza klawira. To moja rada.

    kupisz. A i tak czasem wtopisz bo dzis rynek taki ze trudno sie ustrzec.

    niedobra i ze oszukali bo literki nieprzezroczyste. Jak ci pomoze to w negocjacjach
    to spoko. A jak nie to patrz punkt o wyjebaniu i zakupie nowej.

    > Bo ludzie tutaj kupili i wiedzieli ze trzeba sprawdzic. I nie kupili za 50pln.
    > To sa czynniki ktore sprawiaja ze nie musieli sprawdzac oczywistosci.
    >
    > Nie wiem czemu nadal drazysz temat. Klawiatura podswietlana ma lampki. Ale to nie
    znaczy ze lampki beda swiecic gdzie ty tego oczekujesz.
    > Obstawiam ze znajdziesz klawiature ktora nie bedzie miala klawiszy podswietlonych
    tylko jakis pasek wokolo obudowy i tez bedzie nazwana podswietlana.
    > Jak sklep dal fote i napisal co jest podswietlone ale ty nie sprawdziles co sie
    swieci i jak to oni beda twierdzic ze wina jest Twoja bo nie patrzysz co kupujesz.

    > Moze jak takich klientow bedzie duzo to przestana tak opisywac towar ale najpierw
    musi byc duzo takich co sie nacieli i skutecznie z sklepem powalczyli o zwrot.
    > Ale nie sadze aby tak sie stalo.
    >
    > Ergo: Nie ma sensu drazyc, nauczyles sie byc uwazny, wiesz o co pytac i mam
    nadzieje ze nieco zdrowej paranoi sie w Tobie zrobilo ktora to pozwoli ci uniknac
    wpadek w przyszlosci.

    > I nawiasem:
    > W IT trzeba miec taka paranoje rozwinieta bo cos co dla jednego jest oczywiste dla
    drugiego jest opcjonalne a dla trzeciego wogole niepojete. Duzo czasu i wysilku
    schodzi na wyjasnianie takich drobnych aspektow.
    > To czasem pojawia sie tez w innych tematach.
    > Np. brak mozliwosci wylaczenia systemu start stop. Albo fakt ze jak sie w
    samochodzi zamknie dzwi kierowcy kiedy dzwi pasazera sa nie zamkniete to te
    pasazerskie zostaja otwarte mimo ze kierowcy sa zablokowane. I idziesz sobie w sina
    dal a auto otwarte...

    A więc z czego to przeświadczenie że tańsza to już może nie mieć
    deklarowanych funkcji? To pytanie już tylko retoryczne. Kończę temat,
    dzięki za zainteresowanie tematem, wyjaśnienia i rady.