eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlaksonRe: Klakson
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Klakson
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <f...@g...com>
    <p...@m...org> <5b9a4074$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <12o38bj3e353h$.dlg@myjk.org>
    Date: Fri, 14 Sep 2018 22:52:29 +0200
    Message-ID: <1lv1v5yw1mmpj$.ybbud3p275li.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.53.107
    X-Trace: 1536958350 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 606 89.64.53.107:31713
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639710
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 13 Sep 2018 13:03:15 +0200, Myjk napisał(a):

    > Thu, 13 Sep 2018 12:48:18 +0200, spider
    >
    >> No i po co ten kierowca chciał zmienić pas? Chciał wyprzedzić tego
    >> majaczącego w oddali motocyklistę?
    >
    > Na to wygląda. I do tej pory nie rozumiem dlaczego ludzie w takich
    > sytuacjach tak mocno szarpią kierownicą że aż doprowadzają do wytrącenia
    > auta z toru jazdy, a jeszcze bardziej mnie zastanawia jak bardzo niesprawne
    > auto musi być aby na gładkiej (i czystej) jak lustro jezdni w takiej
    > sytuacji wylądować w rowie (hamulce tam ZTCW nie zagrały) więc wniosek jest
    > taki że amory, względnie gumy, to musiał być zwyczajny śmietnik.

    Raczej każdy samochód bez ESP, przy wysokiej przyczepności, jeśli kierowca
    machnie tak kierownicą w jedną i drugą stronę, to tył nie pojedzie już "za
    przodem" tylko pojedzie szerzej, a z ujęciem gazu to już w ogóle.

    A jeśli dobrze widzę to jest Swift, a poza wersją sport, ten samochód jest
    z tych co tak sobie się prowadzi. Może nie wymaga jakiś szczególnie
    szybkich rąk, ale po prostu dość głeboko się kładzie w zakręcie na odboju i
    taki jakiś mało stablny jest przy gwałtownych manewrach.

    Co prawda więkzość kierowców to pierwsze pociągnięcie w lewo jeszcze by
    skontrowała (ten na filmie to jakaś wybitna mizeria), ale zazwyczaj i tak
    przy wyższych prędkościach (a tu ze słupków wychodzi mi 130) rzadko kończy
    się to opanowaniem samochodu, a samochód łapie rybe, kierowca kontruje za
    późno i za głęboko - powodując że oscylacje się tylko powiększają.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: