eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlaksonRe: Klakson
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Klakson
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <f...@g...com>
    <p...@m...org> <5b9a4074$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <12o38bj3e353h$.dlg@myjk.org> <pne83a$gbs$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 14 Sep 2018 11:01:56 +0200
    Message-ID: <qmqyb3hdwre6$.dlg@myjk.org>
    Lines: 33
    NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
    X-Trace: 1536915713 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 594 83.31.137.8:15531
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2590
    X-Received-Body-CRC: 2095299083
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639688
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 13 Sep 2018 19:51:46 +0200, LEPEK

    > Oho, bardzo śmiała diagnoza.
    > Piszesz, jakbyś nigdy nie był w zaskakującej sytuacji, która skutkuje
    > nagłym manewrem bez przygotowania.

    Ależ właśnie byłem niejednokrotnie w sytuacji gdy ktoś mi zajechał drogę i
    musiałem się ratować unikiem. Mimo tego nigdy w rowie nie wylądowałem a
    szarpałem czasem mocniej niż na przedstawionym nagraniu. Ale ja jestem
    pewien stanu technicznego mojego auta. Dla przykładu na stacji
    diagnostycznej zawsze sprawdzam stan amortyzatorów czy nie są zużyte (w tym
    obserwuję czy są równo zużyte bo i to imho może mieć wpływ na zachowanie
    auta) nawet jak oni sami tego nie zrobią.

    > Tutaj, przy dość znacznej prędkości nagły ruch kierownicą i zapewne
    > ujęcie gazu spowodowały nadsterowność, nad którą nieprzygotowany do tego
    > kierowca nie zapanował. Nic nadzwyczajnego, ani IMO nie świadczy wcale o
    > niesprawności samochodu.

    Ujęcie nogi z gazu jest w zasadzie naturalnym odruchem, ale przy prędkości
    spoczynkowej (a nie rajdowej kiedy ma się wysokie wysokie obroty na silniku
    i faktycznie odjęcie gazu to całkiem wyraźne przyhamowanie) jaka by ta
    prędkość nie była, odjęcie gazu nie jest w stanie wyprowadzić auta z
    równowagi, szczególnie że część samochodów ma chwilowe podtrzymywanie gazu,
    np. w Oplach tak jest co mnie drażniło zawsze, ale jest tak i u mojej żony
    w Spacestarze (nie wiem jak w innych Mitsu ale podejrzewam podobnie).
    Jeżdżę teraz elektrykiem, ten to dopiero hamuje po odjęciu "gazu" na
    maksymalnym poziomie odzysku energii -- próbowałem go wyprowadzić z
    równowagi i się (nie)stety nie udało.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: