  • 11. Data: 2010-12-12 18:53:36
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:40:40 +0100, atm napisał(a):

    > Wiem, najlepiej sprawdzi sie tutaj poniemiecki bunkier - solidny,
    > wytrzymaly a design wielu osobom tez przypadnie do gustu.

    wolę już bunkier od czegoś tak wyrafinowanego jak np. to:
    http://bryla.gazetadom.pl/bryla/1,85299,8671507,Najb
    rzydszy_i_najbardziej_tajemniczy_dom_w_Polsce.html

    > Nie wspominalem o cenie a o dostepnosci w jednym miejscu. Gdyby chodzilo
    > mi o cene zasugerowalbym zbieranie makulatury z Lidla, Biedronki itp

    W jednym miejscu? Proszę bardzo, drugi link, czyli Amazon zawiera w
    zasadzie każdą możliwą muzykę. Nie dosć, że zapłacisz połowę ceny, to
    dostaniesz jeszcze elegancko zapakowane płyty, z tekstami i róznymi
    informacjami.

    > Nie wspomnialem, ze najwyzszej a wysokiej, podaj prosze przyklad
    > porownywalnej jakosci poza N8, ktora tutaj wyraznie wyskakuje poza
    > konkurencje.

    Nokia 8800, E71, E51, E90
    HTC HD2/Desire HD

    > Swiadczy tez o tym, ze to co Stefan chcial dobrze zrobic - zrobil.
    > User expirience jest nieporownywalnie wyzsze niz chcoby w Nokiach.

    to ja dziękuję, już w E71 jest lepsze. Przynajmniej widzę na głównym
    ekranie najważniejsze informacje.

    > No wlasnie chyba nie, bo ten tutaj nie ma "Search"
    > http://www.android.com/

    W wielu innych miejscach tez nie ma Search, i co z tego? W Markecie jest
    wyszukiwanie.

    > Sam wspominales w innym watku, ze cena iP4 nie rozni sie znaczaco od
    > innych urzadzen o podobnych parametrach:

    Nexus S ma akurat sporo lepsze parametry.

    > Mow co chcesz, na ludzi to dziala. Podobnie gdy ktos sobie kupi Porsche
    > zamiast czagos bardziej praktycznego w podobnej cenie.

    tak, wiem, różne dziwne rzeczy działały na stada ludzi, co skutkowało
    faszyzmem, komunizmem.
    Ludzie masowo żrą margarynę która im szkodzi, wędliny z trocin, ale za to
    bez mięsa i rózne inne dziwne rzeczy. Znasz powiedzenie o miliardach much
    które nie mogą się mylić?

    > Niewiele sie pomylilem zakladajac, ze Twoje odpowiedzi sa rzetelne.
    > Przyjales tez swoj punkt widzenia jako jedyny sluszny zas w wielu
    > dziedzinach nie da sie tego zastosowac. Wiele osob woli miec iP bez
    > mozliwosci skasowania pojedynczego smsa niz inny super wypasiony
    > telefon, ktory nie dostarczy im tyle frajdy z uzytkowania. Znajomi,
    > ktorzy uzywaja ten sprzet sa zadowoleni pomimo tego, ze wczesniej
    > korzystali z innych telefonow. Oczywiscie mozesz stwierdzic, ze oni
    > rowniez sa na poziomie Strybyszewskiego jak ja.

    Świetnie. Z tego się nawet daje nieźle żyć. Bo większość idiotów którzy
    nawet godziny w mikofalówce nie umie zaprogramować kupiłoby dumbphone albo
    (potrzebując więcej) blackberry które jest programowane przez sprzedawcę
    (prywatni) albo zdalnie przez dział IT (biznesowi).
    A późnie jest "ratunku" jak trzeba to podpiąć do maila czy exchange.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 12. Data: 2010-12-12 18:56:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 19:41, Waldek Godel wrote:

    > Nieee.. wyświetlacze są niezłe. Za to plastikowy tył rysuje się koncertowo.
    > Tak samo jak szklane tyły w IP4
    > http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=949832
    > http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=985869
    > http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=25
    09426
    > http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1010762
    > itp...
    > zauważ, że to są fora fanów apple... nawet nie musiałem szukać u
    > przeciwników.

    Daj prosze przyklad palmofonu, do ktorego nie mozna sie o cos przyczepic.
    Kilka lat temu irytowal mnie Palm ze swoimi nidorobkami;
    chocby TX:
    -czeste problemy z digitizerem
    -problemy z wlaczniekiem w trakcie dluzszego uzytkowania
    -szum w sluchawkach
    -czasami ni z tego ni z owego zamienial sie w cegle

    Wg mnie te przypadlosci byly o wiele bardziej uciazliwe dla uzytkownika.
    HTC z zafarbem zdjec rowniez sie nie popisalo

    Mysle, ze sam tez moglbys niezla liste sporzadzic.
    Tyl w sprzecie jablkowym sie rysuje? A no tak, nie wiem co kierowalo
    Stefanem, ze zlikwidowal te male wypuklosci chroniace przed rysowaniem,
    nie bede jego rzecznikiem. Dal jednak za to szmatke ;]

  • 13. Data: 2010-12-12 19:00:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:56:11 +0100, atm napisał(a):

    > Daj prosze przyklad palmofonu, do ktorego nie mozna sie o cos przyczepic.
    > Kilka lat temu irytowal mnie Palm ze swoimi nidorobkami;

    Problem w tym, że najwięcej rys powstaje na skutek używania kondonika, do
    używania którego jesteś zmuszony, żeby nie mieć problemów z anteną.

    Tak samo było w Nokii E71/E72 - oryginalny kondonik ściera farbę z
    klawiszy. Ale kondonika możesz nie używać. Moja prawie dwuletnia E71
    wygląda jak nówka, bo nigdy w tym kondoniku nie była.

    Fakt, na feralne miejsce możesz sobie nakleić sticker zamiast kondonika.
    Najlepiej taki z nadrukiem pasującym do sytuacji:
    http://www.engadget.com/2010/07/22/iphone-end-call-s
    ticker-is-an-ironic-solution-to-your-receptio/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 14. Data: 2010-12-12 19:06:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:56:11 +0100, atm napisał(a):

    > Wg mnie te przypadlosci byly o wiele bardziej uciazliwe dla uzytkownika.
    > HTC z zafarbem zdjec rowniez sie nie popisalo

    O jakim zafarbie mówisz i w którym HTC? No ale nawet zakładając, że takowy
    występuje, to nie upośledza w żaden sposób funkji urządzenia.

> [...]
    > Stefanem, ze zlikwidowal te male wypuklosci chroniace przed rysowaniem,
    > nie bede jego rzecznikiem. Dal jednak za to szmatke ;]

    Powinien do szmatki dorzucić pastę polerską.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 15. Data: 2010-12-12 19:10:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:06:46 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > O jakim zafarbie mówisz i w którym HTC? No ale nawet zakładając, że takowy
    > występuje, to nie upośledza w żaden sposób funkji urządzenia.

    HD2 i modele na tym samym chipsecie (HD7, Desire HD) mają bardzo delikatny
    czerwonawy zafarb w centrum zdjęcia. Trzeba zrobić fotkę białej
    powierzchni, żeby to zauważyć i wiedzieć czego szukać.
    Ludzie wiedzą czego szukać, bo HD2 na początku miało ten zafarb mocniejszy,
    zostało to zmniejszone po update firmware.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 16. Data: 2010-12-12 19:10:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:47:49 +0100, atm napisał(a):

    > Tak wiem o tym, mialem na mysli wlasnie PC. Appbrain jest wlasnie taka
    > proteza maskujaca niedorobke Googla.,

    Jaką niedoróbkę? W markecie jest wyszukiwanie.

    > Wiesz dziwne jest to dla mnie podejscie. Mam na biurku dwa ekrany 24"
    > szybki internet, wygodna klawiature, myche, slowem wszystko co jest
    > potrzebne do wygodnej obslugi; ale nie to byloby zbyt prosto.
    > Nokia i Google chce zebym koniecznie instalowal aplikacje z poziomu
    > komorki, bo tak bedzie szybciej? przyjemniej?

    Można przecież i tak zainstalować, nikt ci nie broni. Tylko wątpię czy
    będzie to szybsze i przyjemniejsze niż użycie Marketu.

    > Dlatego podoba mi sie rozwiazanie iTunesowe - szukam, czytam opis
    > ogladam screeny wygodnie, na duzym komputerze i instaluje appsy
    > z poziomu PC.

    Zapomniałeś dodać, że sięgasz po kabelek i podłączasz telefon.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 17. Data: 2010-12-12 19:15:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-12 19:41, Waldek Godel pisze

    > O.... gdzie są takie tanie? Sam bym chętnie kupił z pięć od ręki. Nie był
    > lekko pokrwawiony? Bo gdzie bym nie patrzał, to czwórki się od 3000 zł w
    > górę zaczynają, łącznie z tym, że dostarczałem kilku osobom zza granicy, z
    > pocałowaniem ręki. Tyle zachodu się zmarnowało, no gdzie są?

    U operatorow. Niektorzy sami prosza, zeby u nich wziac. Tylko trzeba byc
    dla nich wartosciowym klientem. Wiec "patrzaj" dokladniej.
    Sorry, nie chce mi sie juz z toba dyskutowac i marnowac czasu, bo do
    niczego nie mam zamiaru cie przekonywac.
    Dla mnie ip jest po prostu wygodny i jakbym go nie sciskal to nie traci
    zasiegu - wiem, w ktorym miejscu trzeba dotykac, bo widzialem filmy. U
    mnie nic sie nie dzieje. Oczywiscie ty wiesz lepiej. Moze w pierwszej
    serii cos bylo nie tak, ale ja nie mam modelu z lipca, tylko pozniejszy.

  • 18. Data: 2010-12-12 19:17:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:15:06 +0100, neoniusz napisał(a):

    > U operatorow. Niektorzy sami prosza, zeby u nich wziac. Tylko trzeba byc
    > dla nich wartosciowym klientem. Wiec "patrzaj" dokladniej.

    U którego? Sprawdzałem wszystkich, każdy chciał później haraczu przez dwa
    albo nawet trzy lata. Coś przeoczyłem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 19. Data: 2010-12-12 19:19:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-12 20:17, Waldek Godel pisze:

    > U którego? Sprawdzałem wszystkich, każdy chciał później haraczu przez dwa
    > albo nawet trzy lata. Coś przeoczyłem?

    W Erze.
    Tylko ja mam tam kilkadziesiat aktywacji.

  • 20. Data: 2010-12-12 19:19:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:10:06 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > HD2 i modele na tym samym chipsecie (HD7, Desire HD) mają bardzo delikatny
    > czerwonawy zafarb w centrum zdjęcia. Trzeba zrobić fotkę białej
    > powierzchni, żeby to zauważyć i wiedzieć czego szukać.

    Może. Zaprzeczać nie będę, mam Desire (bez HD) i nigdy nic takiego nie
    widziałem. No ale przyznam się szczerze, że ja właściwie w ogóle nie robię
    zdjęć telefonem (pomijam np zdjęcie opiski od towaru w sklepie). Nie po to
    chodzę z aparatem, żeby robić zdjęcia telefonem :)

    > Ludzie wiedzą czego szukać, bo HD2 na początku miało ten zafarb mocniejszy,
    > zostało to zmniejszone po update firmware.

    No to nawet nie wiedziałem.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118