    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Date: Wed, 22 Jun 2011 13:27:12 +0200
    <itg2cu$dtu$1@inews.gazeta.pl> <itg2lp$ibd$1@news.onet.pl>
    <itg46j$j9g$1@inews.gazeta.pl> <itht5f$9dk$1@node2.news.atman.pl>
    <iti13m$jml$1@news.onet.pl> <iti1a8$dp5$1@node2.news.atman.pl>
    <g...@b...softax.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <8g4c4fyjrnq4$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <1f9za9d8i2w2g$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <1...@l...institute.com>

    Waldek Godel w <news:1tzljsem3s6z0.dlg@lepper.institute.com>:

    > o.. nie odróżniamy znaków obowiązujących dla pasa od znaków obowiązujących
    > dla skrzyżowania?

    Wy, to znaczy te od SMS-ów?

    > No proszę, żenada rośnie.

    Ano rośnie:
    W <news:ax4npjx02t56.dlg@lepper.institute.com> Walduś miał problemy z
    widocznością i przez kilka kolejnych wiadomości nie do końca wytrzeźwiał.

    W <news:bad1071i2ucb15s9gmdn46p35ri5detejh@4ax.com> pokazano Waldusiowi jak
    wygląda oznakowanie na rzeczonym skrzyżowaniu, i czym się różni znak P od
    znaku F.

    W <news:1f9za9d8i2w2g$.dlg@lepper.institute.com> Walduś już wie, że stosując
    odpowiednie znaki F i P można wymusić jazdę na wprost przez skrzyżowanie
    oznakowane C-12 i że jazda na wprost niekoniecznie jest jazdą wokoło wyspy

    > Poziom wiedzy, inteligencji i sposobu podejścia do dyskutanta póki co masz
    > na poziomie dziesięciolatka (w porywach)

    Staram się tak prowadzić dyskusję by i dziesięciolatek zrozumiał -- co jak
    widać powyżej udało mi sie wyśmienicie w Twoim przypadku -- i zrozumiałeś to
    co powinieneś wiedzieć wcześnie, bez potrzeby wyjaśniania z mojej (i nie
    tylko) strony.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]