    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
    Date: Sat, 7 Feb 2009 12:18:17 +0100

    > Śluby mam od 17 lat. Generalnie ubiór panny młodej rzeczywiście bywa
    > tragiczny. Na palcach mógłbym policzyć panie w pięknych kreacjach.
    > Wydekoltowane też się zdarzają (najlepsza byłą kiedyś w lutym - ślub
    > skończył się zapaleniem płuc) i ektrawaganckie. Najczęściej są jednak
    > nijakie.

    prawda jest taka, ze dziewczyny bardzo zle dobieraja makijaz
    dodajac sobie sporo lat, do tego stopnia, ze zaczolem juz klientki
    uczulac na rozmowie wstepnej, zeby na to uwazaly i rowniez nie
    swirowaly z fryzurami. Pamietam jak dzis jak zobaczylem przed slubem
    swoja ex, myslalem ze dostane zawalu, dziewcze dodalo sobie 10 lat
    makijazem i fryzura dla starej baby.

    Co do mody slubnej, tutaj niestety decyduja koszty. Prawda jest
    taka, ze ladne, sekswone ale jeszcze eleganckie suknie kosztuja krocie.
    Klasa srednia to jest wlasnie taka nijaka. Malo kogo stac na bycie
    w tym dniu naprawde pieknym. Do tego dochodzi jeszcze stylizacja
    z tym rownie bywa u ludzi zle. IMO wreszcie panny mlode powinny
    wpasc na pomysl i zabierac ze soba do fryzjera i do sklepu po suknie
    styliste a nie kolezanke czy najgorsze z mozliwych mame.

    > Poza tym wyglądanie kobieco nie zależy od tego ile widać a ile nie.

    pewnie ze nie ale nie czarujmy sie kobiety wygladaja atrakcyjnie
    podkreslajac swoje walory kobiecosci czy Ci sie to podoba czy nie.

    Roger