  • Data: 2009-02-12 11:27:33
    Temat: Re: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miklo pisze:
    > Zazwyczaj jest faktycznie sporo kiczu. Ale - jakby nie patrzeć - na
    > imprach "masowych" - czyli wpada pół rodziny + przypadkowi ludzie (osoby
    > towarzyszące) nigdy nie będzie idealnie. Za duża mieszanka. Za duży
    > przekrój. Nie ma się co czepiać. Norma.

    Nie czepiam się, stwierdzam jak jest.

    > Janko - Ty tak poważnie? Nie dopuszczasz w ogóle wersji, że małżeństwo
    > jest szczęściem, a nie nieszczęściem.

    Jest kompromisem, zbiorem szczęść i nieszczęść. Jeśli ktoś po dwudziestu
    latach może powiedzieć, że jest czystym szczęściem to jest po prostu
    ograniczony w swych pragnieniach (i nie mam na myśli wcale chuci na inną
    babę).

    > Czego się bałeś na własnym? Ja miałem cykora przed walcem ;-) A potem
    > było ekstra. Choć nie lubię takich imprez.

    Bałem się wizji życia z jednym człowiekiem do końca. Sorry, ale tylko
    niedojrzali mogą nie myśleć o tym bojąc się walca czy mikrofonu. Inna
    sprawa, że najczęściej biorąc ślub jest się niedojrzałym.

    > Jak na razie najwięcej widzę... Twojej winy. Pan młody ma ryczeć ze
    > strachu? Co Ty wciągasz przed czytaniem precli? ;-)

    Nie no, bez jaj. Nie widziałeś nigdy stresu przed ślubem? Bo coś tam się
    rozdarło albo odkleiło. Inna sprawa, że powody tego stresu są bardzo
    przyziemne, ale w 2/3 przypadków jest to wymalowane na twarzy w chwili,
    gdy tylko ta nie jest kontrolowana.
    Miałem też imprezę z wściekłą panną młodą, wściekłą na rodzinę pana,
    fajnie było :) Ale to jednorazówka.

    > Zbyt często Janku z Twoich postów bije niezachwiana wiara we własną
    > zajebistość. Jestem tu kilka lat i obserwuję Twoją ewolucję. Bardzo
    > lubię Twoje zdjęcia, zaglądam na stronę dość regularnie, ale czytanie
    > Twoich postów wymaga coraz częściej sporego samozaparcia. A szkoda.

    Dziwne, bo nie mam zamiaru pisać o swojej zajebistości tylko
    przedstawiać własne zdanie. Ale to taki problem... Polaków, a może
    ludzkości w ogóle, iż zajmowanie stanowiska często jest postrzegane jako
    atak na stanowiska odmienne. No cóż, z małpek i innych piesków się
    wywodzimy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl