  • Data: 2009-02-07 09:31:37
    Temat: Re: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedzwiedz pisze:
    > Janek znam cie z precli kupe czasu , wyczuwam w tobie jakieś
    > zgorzknienie ? praca z Kalina cię załatwiła ? czy przestój twórczy ?

    Nie no, bez przesady - śluby to nie moja działka i cokolwiek związanego
    z tym tematem nie może mieć na mnie wpływu. Śluby ideologicznie są dla
    mnie nieporozumieniem wieloaspektowym - począwszy od wszechobecnego
    kiczu (kiczowata muzyka, kiczowaty wystrój, kiczowate stroje, kiczowate
    zabawy, kiczowate rozmowy kończące się zapachem nieświeżych pląsów
    wymęczonych nadmiarowymi godzinami oczekiwania na koniec) po sam sens -
    jakaś nakręcona radość z powodu samoograniczenia (i znowu - albo młodzi
    świadomie - nieświadomie się na to godzą, albo świeci im w głowie ukryta
    furtka - tylko to zaprzecza całej imprezie). Wreszcie i same zdjęcia -
    pokazują nieprawdę wedle zasady - z czasem tylko pamiętamy to, co fajne.
    Tak, to jest nieprawda, bo nigdy na zdjęciach nie widziałem niepewności
    i strachu, których jest od cholery. Ziarenkiem gorczycy będzie łezka
    mamusi podczas błogosławieństwa, równie kiczowata co achochy
    ''mimochodem'' uchwycone tu i tam. Ale to nie wina zdjęć tak naprawdę,
    to wina mentalności aktorów. Wszystko, czego pokazać nie należy
    starannie się ukrywa, bo ''niewyapada''.
    Ale to już filozofowanie i jak zawsze - dotyczy większości przypadków, a
    nie wszystkich. Po prostu nie lubię ślubów i już.

    A wspomniane zdjęcia Kaliny cenię za udaną próbę pokazania uczuć (co
    prawda tych pozytywnych tylko), na tyle udaną, że może sobie ona wybrać
    na plener nawet fabrykę nocników :)
    I niestety, takich autorów jest naprawdę niewielu, a już w tak zwanej
    polskiej śmietance ślubnej poziom pod tym względem jest dramatycznie
    nierówny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl