  • Data: 2009-02-12 10:56:35
    Temat: Re: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
    Od: miklo <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-02-2009 o 10:31:37 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Nie no, bez przesady - śluby to nie moja działka i cokolwiek związanego
    > z tym tematem nie może mieć na mnie wpływu. Śluby ideologicznie są dla
    > mnie nieporozumieniem wieloaspektowym - począwszy od wszechobecnego
    > kiczu (kiczowata muzyka, kiczowaty wystrój, kiczowate stroje, kiczowate
    > zabawy, kiczowate rozmowy kończące się zapachem nieświeżych pląsów
    > wymęczonych nadmiarowymi godzinami oczekiwania na koniec)

    Zazwyczaj jest faktycznie sporo kiczu. Ale - jakby nie patrzeć - na
    imprach "masowych" - czyli wpada pół rodziny + przypadkowi ludzie (osoby
    towarzyszące) nigdy nie będzie idealnie. Za duża mieszanka. Za duży
    przekrój. Nie ma się co czepiać. Norma.

    > po sam sens - jakaś nakręcona radość z powodu samoograniczenia (i znowu
    > - albo młodzi świadomie - nieświadomie się na to godzą, albo świeci im w
    > głowie ukryta furtka - tylko to zaprzecza całej imprezie).

    Janko - Ty tak poważnie? Nie dopuszczasz w ogóle wersji, że małżeństwo
    jest szczęściem, a nie nieszczęściem.

    > Wreszcie i same zdjęcia - pokazują nieprawdę wedle zasady - z czasem
    > tylko pamiętamy to, co fajne. Tak, to jest nieprawda, bo nigdy na
    > zdjęciach nie widziałem niepewności i strachu, których jest od cholery.

    Czego się bałeś na własnym? Ja miałem cykora przed walcem ;-) A potem było
    ekstra. Choć nie lubię takich imprez.

    > Ziarenkiem gorczycy będzie łezka mamusi podczas błogosławieństwa, równie
    > kiczowata co achochy ''mimochodem'' uchwycone tu i tam. Ale to nie wina
    > zdjęć tak naprawdę, to wina mentalności aktorów. Wszystko, czego pokazać
    > nie należy starannie się ukrywa, bo ''niewyapada''.

    Jak na razie najwięcej widzę... Twojej winy. Pan młody ma ryczeć ze
    strachu? Co Ty wciągasz przed czytaniem precli? ;-)

    > Ale to już filozofowanie i jak zawsze - dotyczy większości przypadków, a
    > nie wszystkich. Po prostu nie lubię ślubów i już.

    Ja też nie lubię. Szczególnie wesel. Ale foty ślubne często są na prawdę
    ciekawe. Ja się tam nie doszukuję niewiadomo czego - to po prostu
    realizacja zamówienia.

    Zbyt często Janku z Twoich postów bije niezachwiana wiara we własną
    zajebistość. Jestem tu kilka lat i obserwuję Twoją ewolucję. Bardzo lubię
    Twoje zdjęcia, zaglądam na stronę dość regularnie, ale czytanie Twoich
    postów wymaga coraz częściej sporego samozaparcia. A szkoda.

    --
    miklo