eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w GrudniuRe: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka Zdjęć z Pleneru ślubnego w Grudniu
    Date: Thu, 5 Feb 2009 23:04:39 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <gmfn0s$pih$1@news.interia.pl>
    References: <gm9ihp$c8s$1@inews.gazeta.pl> <gmcf1d$5b4$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs42846.centertel.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1233870684 26193 91.94.39.174 (5 Feb 2009 21:51:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 21:51:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: rogerros % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:790164
    [ ukryj nagłówki ]


    > He, podobają mi się reakcje.

    jak zwykle o gustach sie nie dyskutuje :)


    > Ale widzę inne zjawisko - pęd. Otóż liderzy rynku wymyślają styl, sposób
    > pracy i to wszystko, co jest rozpoznawalne w danym czasie, a za chwilę
    > pojawiają się kopie. Całe mnóstwo kopii skrzywionych kadrów, ultrawide,
    > charakterystycznej dominanty, nadplastycznienia, winietowanego dramatyzmu
    > i łamania podziału. Jeśli się jest liderem - okej - to styl. Ale jeśli
    > nie...

    co decyduje o byciu liderem? Bo cos metnie to ujoles.
    I komu wolno używać tych technik zarezerowanych dla liderow tak aby
    nie dostać sie do grupy z wielokropkiem :)



    > Myślę, że zaczyna się miejsce na rynku dla estetyki. Klasycznej estetyki
    > podkreślającej piękno, bez różowych owieczek, fabryki młotów i podków, i
    > rozsadzających tańców w stylu ''trotyl w godzinę zero'', za to w studio

    to znaczy co ? Estetyka, estetyką miejsce dla niej jest od zawsze dla
    kogos kogo na to stać :) Im lepszy fotograf taki bradziej estetyczny z
    poczuciem gustu tym wyżej się ceni.
    Ale co z tym studiem? Bo nie wiem o co Ci chodzi? Studio nie jest
    popularne i nigdy nie będzie IMO. To o czym piszesz to fotograf, który
    zna swoje rzemiosło, umie malować światłem i ma kontakt z klientem.
    Po prostu jest fotografem, profesjonalistą i artystą. Ot cały przepis na
    rynek
    estetyki. Sztuką jest posiadać te cechy zaprząc je do co tu dużo mówić
    oględnie pogardzanej w naszym środowisku pracy fotografa ślubnego.
    Znależć w tym jeszcze jakąś przyjemność dla siebie a jednocześnie nie
    zostać dziwką komercyjną, która sprzedaje swoją sztukę. NIedzwiedz
    to lubi, ja tak samo. Lubię pracować z ludźmi i sprawia mi to większą
    frajdę niż druga część mojej pracy fotografa usługi foto reklamowo -
    studyjnej.
    Powoli zaczyna się to zmieniać i będzie doceniane. Tak samo jak powoli
    pojawiają się klienci którzy szukają takiej świadomej dojrzałej usługi.
    Rynke sie dopiero kształtuje.

    > z bardzo świadomym światłem i tą nicią porozumienia z młodymi potrafiącą
    > dotrzeć do dusz. Tylko to po pierwsze dla bardzo świadomych młodych, a po
    > drugie jest wrogiem ilości czyli współczesnego rynku. Ale szczerze
    > powiedziawszy, wlazłbym w to, choćby spróbować.

    Trafnie ujołeś tych "świadomych młodych" mało jest takich ludzi.
    Osobiście przeraża mnie moja obserwacja, jak mało jest tych
    świadomych.

    roger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: