eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKierowcy to kupa durniów.Re: Kierowcy to kupa durniów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o6hlvi$f3c$1@news.mixmin.net>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <1y1x4igwsqobx.1ks1v5vb3zk01$.dlg@40tude.net>
    <o6k5kv$v5h$2@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 29 Jan 2017 16:05:06 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1485702487 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15195 89.77.179.152:5543
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2608820192
    X-Received-Bytes: 2511
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598364
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 29 Jan 2017 08:29:36 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 29-01-2017 o 02:23, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Masz rację z tym że odstęp nie musi być równy długości drogi hamowania.
    >> Ale równocześnie prędkość nie powinna być wyższa niż ta przy której długość
    >> drogi hamowania jest dłuższa niż zasięg wzroku.
    >
    > Ale problem w tym, że zasięg wzroku zmniejszył się 10 krotnie w ciągu 50 m.
    > Jak wyhamujesz o 100 km/h na takim dystansie?

    Zjawisko o które sobie wyobrażasz nie występuje w przyrodzie, bo jest
    fizycznie niemożliwe.

    Widoczność nigdy nie będzie się skracać szybciej niż porusza się samochód,
    bo zjawisko mgły w porównaniu z prędkością poruszania się samochodu jest
    praktycznie statyczne.

    Dlatego mając widzialność 500m i zbliżając się do ściany mgły o nawet
    zerowej widoczności, ta odległość widzenia będzie spadać o 100m co każde
    przejechane 100m. I bez problemu można redukować prędkość i to bez żadnego
    nagłego hamowania, tam gdzie widać.

    I przy odpowiednim skupieniu kierowcy na obserwacji takich warunków jest to
    bez problemu do zrobienia.
    Kluczowe jest tu tylko to skupienie, a nie autostradowe wyluzowanie które
    często doprowadza do karamboli nawet przy dobrej widoczności.

    Jazda jakąkolwiek drogą tak szybko, że nie ma możliwości wyhamowania w
    zakresie widoczności, to prawie pewny dzwon - i nie potrzeba tu karambolów,
    a wystarczy dojechać do zwykłego korka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: