    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Date: Thu, 16 Jun 2011 12:38:22 +0200

    <it7obd$igl$3@inews.gazeta.pl><4df78ea9$0$2446$6...@n...neostrada.pl
    ><4df79164$0$2448$65785112@news.neostrada.pl><746557914.20110615003517@pi
    k-net.pl><4df7e7db$0$2444$65785112@news.neostrada.pl><4df8eec1$0$2454$657
    85112@news.neostrada.pl> <4df8f2a8$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <4df8fb01$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    <itb0h5$tvn$1@mx1.internetia.pl>
    <4df906af$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <itbacf$hmk$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@t...googlegroups.com>
    <itcdpq$vnf$1@mx1.internetia.pl> <itcjel$97g$1@inews.gazeta.pl>
    <itcm7n$bmb$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 16.06.2011 12:24, Iksinski pisze:

    > Odpowiem Ci w tym samym tonie... Nie wiem jak ty jeździsz, ale ja jadąc
    > przy prawej krawędzi, nie mam problemów z lokalizacją linii ciągłej.
    > Proponuję żebyś podniósł sobie siedzisko i ustawił prawidłowo lusterko.
    > To naprawdę ułatwia prowadzenie pojazdu i orientowanie się w przestrzeni
    > dookoła samochodu.

    Może się nieco skup, hmm? Mowa była nie o jeździe, ale o staniu w korku.

    > Myślę, że nawet Ty, który nie widzisz linii koło siebie, stojąc w korku
    > np. jako 10 w kolejce lub pierwszy przy linii zatrzymania, linie przed
    > swoim samochodem już powinieneś zauważać (m.in. w lusterku).

    Dziwne masz te lusterka, że widzisz w nich coś, co jest przed twoim
    samochodem...

    > Ja nie mam z tym problemów, proponuję żebyś zastosował się do mojej rady.

    "kupić... lusterka... pokazujące... co jest z przodu samochodu..."

    Zapisałem!

    > Już kilkukrotnie pisałem w tym w tym wątku, że staram się pamiętać o
    > zostawieniu miejsca dla jednośladów.

    Skoro zostawiasz, więc nie przekraczają linii. W czym więc problem?

    > Tia... Tak jak np. ostatnio taka fajna laseczka, która ledwo palcami
    > sięgała do ziemi... ;-)

    Skoro przeciętna kobieta potrafi chodzić na obcasach, które u mnie
    spowodowały skręcenie kostki, to i z podparciem się palcami też sobie
    poradzi.

    > Może mnie. I wielu innym, kórych widuję na ulicy.
    > Napiszę i Tobie. Wierzę, że jesteś świetnym motocyklistą. Ręczysz, że
    > wszyscy inni poruszający się po drodze mają co najmniej tak świetne
    > umiejętności jak Twoje?

    Tak, mam wybitne umiejętności, dzięki którym nie przewracam się stojąc
    na nogach. Nie wiedziałem, że to takie rzadki talent.

    > Bo to co widuję na ulicach temu przeczy.
    >
    > Ja nie mam nic przeciwko motocyklistom, przepuszczaniu ich w korku, nie
    > rośnie mi ciśnienie, kiedy szybciej pojadą niż ja. Nie podoba mi się
    > tylko taka postawa jak Bartka i Twoja, gdzie jakakolwiek krytyka
    > zachowań motocyklistów prowadzi do awantury. Trochę więcej obiektywizmu
    > poproszę.

    Krytyka? Śledzenie z lupą czy przypadkiem nie dotyka którymś swoim
    fragmentem wirtualnego muru nad ciągłą linią to nie krytyka a
    patologiczna upierdliwość.

    Postaw sobie zasadnicze pytanie: jaki CEL mają te linie i czy z tym
    celem sprzeczne jest ich okazyjne dotknięcie przez motocyklistę
    omijającego stojące samochody?

    Zauważ, że karalność za wykroczenie jest możliwa tylko jeśli popełniane
    wykroczenie jest szkodliwe społecznie.

    Przykład: masz remontowany odcinek drogi z zerwaną nawierzchnią i
    barierkami tam, gdzie kończy się nawierzchnia - nic nie jeździ. Masz
    przy tej drodze ciągle działające światła przejścia dla pieszych. Teraz
    ustosunkuj się do pieszego, którzy przez takie przejście przejdzie "na
    czerwonym"...