  • Data: 2010-11-02 19:45:38
    Temat: Re: Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ?
    Od: Maciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 12:17, PlaMa <mariush.p{wytnijmn...@wp.pl> wrote:

    > zapis gdzie? W ustawie? warunkach gwarancji? Pytam bo ciekawe jest to co
    > piszesz

    W sumie powinienem sam sprawdzić ale chyba mi się nie chce :P
    OIDP to jest regulacja ustawowa.
    Nie ma nowego egzemplarza, bo już takich nie robią. Nie wiadomo ile
    oddać klientowi kasy, bo już takich nowych telefonów nie ma w
    sprzedaży. Pozostaje więc ustalić cenę rynkową. Ale gdzieś pomiędzy
    powinien być zapis o wymianie telefonu na inny model, nie gorszy
    (funkcjonalnie) od tego, którego nie daje się naprawić.
    Na www rzecznika powinno być sporo na ten temat.