  • Data: 2010-01-20 11:37:47
    Temat: Re: Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 08:51, "sop3k" <s...@o...pl> wrote:

    > A co jest niby takiego drogiego w Toyocie?

    Mam avensisa T22. Silniczek tylnej wycieraczki - 1200zl. Amorki z tylu
    - 700zl a ich gorne podpory - 1000zl, Cewka zaplonowa - 400zl. Ceny z
    robocizna, zwykly warsztat (aczkolwiek specjalizuajcy sie w
    japonczykach) a nie ASO. Nie wiem, moze to normalne ceny. Poprzednio
    mialem nexie wiec moze tam wszystko bylo zbyt tanie ;)
    Nie wiem jaki jest koszt serwisowania scenica czy carensa. Ale
    porownywalem te ceny z kolegami - jeden ma impreze, drugi meganke.

    > Jeżdze Corolla i narazie jej koszt
    > utzrymania przez rok jest niższy niż Renault Clio.

    Moze po prostu rzadziej Ci sie psuje corolka niz clio? :)