  • Data: 2010-01-22 11:50:27
    Temat: Re: Kia carens vs Toyota corolla verso vs Renault scenic
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sty, 10:33, "Inead" <a...@g...pl> wrote:
    > Awaryjnosc a koszty napraw to dwie rozne sprawy. Nie mowie ze toyoty
    > sa awaryjne, mowie ze jesli juz, to koszty napraw nie beda niskie.
    >
    > Nie przesadzajmy, co jest takiego w z ltkach ze ich naprawy mialyby byc
    > drozsze niz innych aut. Na razie to slyszalem o jakis pompach w dieslach
    > Opla co padaja regularnie a naprawa kosztuje 3 tysie. Tutaj jest jakas urban
    > legend, kiedys jak nie bylo zamiennik w i byly wysokie cla na import ze
    > wschodu czegokolwiek, to czesci byly drogie. Ale teraz jak duzo modeli
    > Toyoty jest produkowane w Europie to ceny sa normalne.

    W innym swoim poscie podalem ceny, ktore sa wg mnie wysokie, w
    porownaniu z innymi markami. Rozwalil mnie zwlaszcza silniczek tylnej
    wycieraczki oraz podpory amortyzatorow - w przypadku silniczka nie ma
    zamiennikow (fakt, mozna kupic na szrocie, znalazlem tez na
    elektrodzie info jak naprawic taki silniczek i od jesieni nie moge sie
    zebrac, ale mowimy o cenach nowych czesci), w przypadku podpor amorkow
    zamienniki kiedys byly ale ponoc bardzo awaryjne (tak twierdzi moj
    mechanik), teraz nie mozna ich dostac.

    > Szwagier ma golfa III, tata swego czasu jezdzil fabia - koszty czesci
    > dla vw/skoda sa nizsze niz dla toyoty. Po prostu w przypadku toyoty
    > czesto sie zdarza ze zamiennikow brak lub sa kiepskiej jakosci.
    >
    > Stare golfisze paski czy Skudy owszem sa tanie w naprawach bo czesci za p l
    > darmo. Do Borewicz w i Maluch w tez czesci sa tanie. Tak juz jest starsze
    > auto - tansze czesci. Ale nie kazdy chce jezdzic Golfiszem III

    Porownywalem koszty serwisowania aut z podobnych rocznikow co moja ave
    (2001) - fabia i megane. Do tego nowszy samochod niz moj - impreza z
    2006r

    > przed chwila napisales ze ceny czesci toyoty sa takie same jak do vw/
    > skoda. wiec gdyby nie ten socjal to czesci do vw bylyby jeszcze
    > tansze, tak? I co to ma do rzeczy...
    >
    > A to taki zarcik.Po prostu nie rozumiem  fetyszu niemieckiego auta u
    > Polak w. Ze niby niemieckie to takie super i wog le.

    Tez nie rozumiem, nie mialem nigdy niemieckiego samochodu :) I
    powtorze raz jeszze - nie wypowiadalem sie na temat awaryjnosci
    samochodu tylko na temat potencjalnych kosztow napraw. Co za cos -
    mniej awaryjny samochod to drozsze czesci :)

    PS moglbys jakos inaczej cytowac? Bo za cholere nie mozna rozroznic
    Twojej wypowiedzi od mojej.