  • Data: 2009-12-25 22:42:32
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hh37a6$j3c$...@i...gazeta.pl

    > Nie da się tego opisać książką. To jak z kupnem książki na prezent -- jeśli żona
    > ma książkę, nie znaczy, że nie można jej kupić kolejnej... Tej wrażliwości uczysz
    > się całe życie. :) Albo nie uczysz, ale ćpasz, palisz trawkę lub papierosy, pijesz
    > wódkę bądź piwo lub zbierasz na słabości i niedostatki ludzi -- czyli na przykład
    > na seks Łazeskiego ze studentkami na mokrej trawie sanktuarium w Sudzienicznej
    > niedaleko Augustowa w ostatnie dni czerwca br...

    > Ja piszę w oparciu o fakty, piszę prawdę. :)
    > Trudna do zaakceptowania? Może i tak, ale zrozumiałą. :)

    Trochę głupio wyszło, bo najpierw napisałem o tym, że nie kłamię,
    a później dodałem przykład z Łazewskim, który jakoś głupio wskazuje
    na to, iż zdybałem go na tak zwanym gorącym uczynku..

    Oczywiście nie widziałem Łazewskigo w czasie, gdy kopulował ze
    studentkami. Widziałem go tam i wtedy ze studentkami nocą.

    -=-

    Słońce zachodziło w wielu miejscach. ;)

    Objeździłem plażę miejską/radiową (molo), rynek miasta, coś jeszcze,
    po czym pognałem do Przewięzi a stamtąd do Studzienicznej, tak więc
    było sporo po zachodzie, który oglądałem na molo...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'