  • Data: 2010-01-06 02:27:06
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sun 20 of Dec 2009 19:51, majster wrote:

    > Daj nam Boże więcej książek z takimi błedami

    Nigdy więcej! Kiedyś kupiłem książkę specjalnie dla typografii -
    - stylizacja na pierwsze wydanie "Punkt, linia, płaszczyzna"
    Kandinskiego - bez możliwości jej wcześniejszego przejrzenia.
    W środku tragedia. Np znak diakrytyczny nie nad właściwą literą
    tylko nad sąsiednią lub pomiędzy literami (losowo). Chyba
    wczesnym microsoftowym wordem przez nieuka składane (wcześniejsze
    Ventura Publishers w rękach fachowca dawało dobre rezultaty).

    Najbardziej bolało, że coś co pod pewnym względem miało być
    lepsze od wszystkim innych, było pod tym względem gorsze.
    Albo żeby było TG, ktoś wymienia stałkę 2.8 na 1.4 a ta ciemna
    jak 5.6. Może wkurzyć. I niech nikt nie mówi, żeby dziękować
    Bogu za taki obiektyw.

    --
    nb