  • Data: 2009-12-25 20:28:48
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "romek76" 4...@n...onet.pl

    > I tak, z zapytania Janko Muzykanta o dobra ksiazke
    > o widzeniuestetyce, kompozycji, wrazliwosci wyszlismy
    > na tzw. wycieczki osobiste, nawe4t w Swieta Bozego Narodzenia.

    Człowieku -- to rodzinne święta, a mnie odmówili możliwości założenia rodziny!!!
    Zbudowałem sobie świat, w którym chciałem żyć ze swoją ślubną i naszymi dziećmi,
    a ten świat mi zburzono, aby lizać pochwę Stalenczykowej i płacić na Kościół JPII.

    Obama dostał nagrodę Nobla -- pokojową, choć aktualnie toczy (pod górkę?) dwie
    wojny!!!!

    Pijakowi obojętne, gdzie, co i z kim pije.
    Człowiek wartościowy, gdy traci to, co kocha (tych, których kocha)
    walczy, aby bronić tego (lub kogo) co (lub kto) jest wartościowe
    (lub wartościowy) i nie ma w tym nic niestosownego!

    Policjant zdejmuje ;) (dosłownie) gwałciciela z Twojej młodocianej córki, a Ty na to:

    -- No, nie... Policja nawet w Boże Narodzenie nie daje spokoju?

    Właśnie to jest dobry czas, bo to rodzinne święta!!!

    > A co z ksiazkami - czy ktos jest tematem watku zainteresowany
    > i ma cos do powiedzenia????

    Nie da się tego opisać książką. To jak z kupnem książki na prezent -- jeśli żona
    ma książkę, nie znaczy, że nie można jej kupić kolejnej... Tej wrażliwości uczysz
    się całe życie. :) Albo nie uczysz, ale ćpasz, palisz trawkę lub papierosy, pijesz
    wódkę bądź piwo lub zbierasz na słabości i niedostatki ludzi -- czyli na przykład
    na seks Łazeskiego ze studentkami na mokrej trawie sanktuarium w Sudzienicznej
    niedaleko Augustowa w ostatnie dni czerwca br...

    Ja piszę w oparciu o fakty, piszę prawdę. :)
    Trudna do zaakceptowania? Może i tak, ale zrozumiałą. :)

    -=-

    Jak nie obchodzi Cię marnowanie mojego (czy czyjegoś innego)
    życia -- przysięgam Ci, że nie będziesz dobrym fotografem. :)

    Nie oderwiesz umiejętności robienia zdjęć od umiejętności życia w ogóle. :)
    Powiedziałbym nawet, że ta umiejętność robienia zdjęć wynika właśnie
    z ogólnej umiejętności życia. :)

    -=-

    Albo inaczej, czerpiąc ze słów papieża:

    -- Każdy kryzys powodowany jest kryzysem moralnym. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'