  • Data: 2009-12-26 16:28:25
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hh5b79$p0v$...@i...gazeta.pl

    > Ile może zarobić małżeństwo na tych półgroszówkach w Eurobanku?
    > 45 kont (A, B, A+B -- każdy może mieć 15 sztuk) po 0.5 grosza
    > dziennie znikąd daje rocznie 365.25*45/2=8218,125 groszy, czyli
    > jakieś 80 złotych bez podatku -- dosłownie znikąd. Bank traci,
    > klient zyskuje. :)

    Oczywiście trzeba inwestować, ale odzysk jest stuprocentowy, o ile to
    państwo (a raczej fundusz gwarancyjny) nie padnie. :) Ile trzeba na te
    45 kont? Aktualnie (a stale to zmienia się -- trzeba zachować czujność,
    stąd solidarność grupowa mile widziana) Na każde chyba około 37 złotych
    -- nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się zaglądać. :) 37*45=1665

    Jeśli chcesz zrabować 800 złotych, inwestujesz nieco mniej niż 17 tysięcy
    złotych. Oczywiście obok tego rabunku jest zwykły zysk płynący z normalnego
    oprocentowania lokaty... No i pieniądze są stale do odebrania... Nie są
    zablokowane...

    W Polbanku jest lepiej na mocnych, ale mocnych można mieć tylko trzy...
    Trzy do dziewięć dla małżeństwa... Obok tego można mieć lokaty...

    Po szczegóły zapraszam na grupę bankierów. :)
    To jedna z najlepszych grup -- panuje tam zwykle spokój. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'