  • Data: 2009-12-20 17:43:18
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 15:31, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Odpowiem Ci cytatem z książki która jest świetnym przykładem tego jak
    > wygląda idealny skład. Robert Bringhurst "Elementarz w stylu typografii":

    Znam tę książkę; co więcej - uważam, że Bringhurst zakpił w niej
    sobie, właśnie z ludzi ograniczonych. A przy okazji - książka ma
    fatalną okładkę, zawierającą błędy, o których w zasadzie wszyscy
    wiedzą, że są błędami, ale ponieważ to Święty Bringhurst, więc jest
    super. Taka kolejna kpina. Na pewnym etapie rozwoju, człowiek zaczyna
    robić sobie jaja z ludzi tępych, czyli - mówiąc po szkolnemu -
    bezmyślnie wkuwających.

    > Może
    > któraś enta książka Dederki doczeka się dobrego składu.

    Przedstawiłeś typowe, niusowe bleble, bez żadnych konkretów.
    Szacowałem Cię wyżej, pomyliłem się.

    Czarek