  • Data: 2010-10-16 23:49:12
    Temat: Re: Karta sieciowa uszkodzona?
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "OMSON" napisał:

    > Miałem tak z sieciówką wyciągniętą po spaleniu taniego zasilacza ...

    Awaria zasilacza to poważny przypadek. Różnie to bywa. Często zabiera z sobą
    płytę i komponenty. W moim przypadku nic takiego nie nie miało miejsca.
    Odpaliłem komputer, który dość długo nie był używany. Niby wszystko było
    O.K. Jednak w trakcie przenoszenia duąej ilości danych po LAN ni stąd ni
    zowąd transfer stawał i znikała łączność. Podejrzewając min. kabelki,
    podpinałem rózne i po skrosowanym karta już nie wstała, stąd pytanie.

    > P.S. Prawdopodobnie możesz kupić już nową.

    Problem niewielki i koszt również. Pytanie, czy kupić kilka sztuk na wypadek
    pomylenia kabli. Irokez twierdzi, że nie (ale są prawa Murphiego).

    A wracając do awarii zasilacza. Całkiem niedawno miałem przypadek prawie
    nowego zasilacza. Huknęło, poleciały bezpieczniki w rozdzielnicy. Okazało
    się, że tranzystory główne rozerwało na strzępy. I nic więcej się nie
    uszkodziło. Podmieniłem zasilacz i komputer działa. Różnie to bywa.

    Pzdr Remek