  • Data: 2010-10-17 10:44:56
    Temat: Re: Karta sieciowa uszkodzona?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wariował mi touchpad w lapku, tylko w jednym z kilku lapków żeby było trudniej.

    Po jakimś czasie skojarzyłem, że touchpad wariuje (a próbowałem już różne misz-masze
    ze sterownikami robić itp.) tylko gdy spełnione
    są jednocześnie warunki:

    a) w domu;
    b) gdy jestem wpięty w ethernet kablem;
    c) przy pracy lapkiem na baterii (bez wpiętego zasilacza 230V).

    Winny okazał się... no zgadnij... walnięty zasilacz zewnętrzny 230AC/12DC od routera
    ethernetowego !!

    A wszystko w sieci poza jednym touchpadem w jednym lapku działało prawidłowo :-o

    Do czasu, gdy wyciągnąłem zasilacz z gniazdka i rozleciał mi się w rękach, śmierdząc
    spalenizną...