  • Data: 2012-08-19 20:54:53
    Temat: Re: Karta sieciowa - problem
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-08-19, o godz. 18:34:48
    "Andre" <d...@g...pl> napisał(a):

    > A co jeszcze tester mógłby sprawdzić w tej sytuacji?
    > Jeżeli nie ma połączenia, to nie wystarczy, czy nie ma przerwy na
    > poszczególnych żyłach

    Ano sprawdzić realne parametry kabla. To że jest galwanicznie
    połączenie między końcami żył niewiele daje jeśli styk wtyczka-kabel
    jest kiepski, kabel źle rozpleciony, kabel zgnieciony/załamany czy żyły
    ułożone w nieodpowiedniej kolejności we wtyczce. We wszystkich tych
    sytuacjach taki tani tester pokazuje że między końcami kabla przepłynie
    jakiś prąd stały z baterii i tylko tyle. A może się okazać że transmisja
    nawet na 10Mbps - nie mówiąc o większych prędkościach - nie będzie
    możliwa. Oczywiście można to testować tyle że tester nie kosztuje
    20-30PLN tylko dwa rzędy wielkości więcej. Taniej jest sprawdzić z
    innym kablem - najlepiej o potwierdzonych parametrach.

    Zdrówko