    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta muzyczna
    Date: Thu, 8 Sep 2011 18:09:09 +0100
    <s...@h...heaven> <j48lff$e3l$1@dont-email.me>
    <h...@4...com>

    Maciej Bojko wrote:
    >>> http://img263.imageshack.us/img263/1363/qttemphp7236
    .png

    > Co jest bardzo słabym argumentem za kablami w cenie Monstera.

    ale ja nie lobbuje za monsterem, stwierdzam tylko ze najtansze kable
    noname z chin to jeszcze gorszy wybor, bo i kasy nie ma i kabel
    nie dziala

    oczywiscie ze niemal dowolny kabel pod ktorym podpisuje sie jakas
    firma niczym sie nie bedzie roznil w praktyce od wspomnianych
    monsterow

    > Rdzewiejące styki? Biorąc pod uwagę, jak iluzoryczny jest to problem,
    > całkiem słusznie o nim nie wspominasz.

    zrobilem szybki przeglad i niestety wspomnianego kabla juz nie mam
    wiec zdjec nie wrzuce, przechowywany w torbie z laptopem, po kilku
    uzyciach niklowanie (?) zniknelo a pojawily sie sliczne plamy rdzy

    jeszcze raz - monster cable to swietny przyklad jak wyciagnac kase
    od kogos kto ma jej za duzo, ale nijak nie wynika z tego ze
    kabel za 5 zlotych jest *rownie* dobry