  • Data: 2011-09-11 20:52:36
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krasnal" wrote:
    > W tej chwili jako wzmacniecza używam starej wieży Sony z dobrymi kolumnami
    > dokładnie taka:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/sony
    2_1180.jpg

    Z doświadczenia - to będzie słaby punkt... Przerabiałem takie konfiguracje:
    1. Audigy 2 ZS + Sony MHC-NX3AV z dedykowanymi głośnikami
    - wrażenia: głośniki do bani :-)
    2. Audigy 2 ZS + Sony MHC-NX3AV + Tannoy Reveal mk1
    - wrażenia: dużo lepiej... :-)

    Potem przyszła zmiana sprzętu i konfig się zmienił na:
    3. Asus Xonar DX + Sony MHC-NX3AV + Tannoy Reveal mk1
    - wrażenia: przepaść niebo a ziemia, całkiem przyjemny dźwięk, ale daleko
    mu było do tego, co Tannoye potrafiły wyprodukować z siebie w sklepie.

    Ostatnio szarpnąłem się na porządny wzmacniacz i jest teraz:
    4. Asus Xonar DX + NAD C326BEE + Tannoy Reveal mk1
    - wrażenia: teraz gra to naprawdę ładnie. Niby wzmacniacz tylko wzmacnia
    sygnał i podaje go na głośniki, ale przepaść jakościowa między Słonym
    a NADem jest gigantyczna.

    Z czystej ciekawości porównywałem poszczególne karty dźwiękowe na
    znacznie tańszej miniwieży Sony MHC-771 i różnica między kartami była
    znikoma, ale ta miniwieża sama z siebie gra jak g...o. :-)

    A! Oczywiście żadnych crystallizerów, uśmiechniętych equalizerów i innych
    dziwnych wynalazków. Bo po co? Dodatkowo na wzmacniaczu na stałe
    włączone Tone Defeat (ominięcie regulacji niskich i wysokich tonów).

    Nie da się ukryć, że próbuję zasugerować, aby zacząć od najsłabszych
    elementów całej układanki i skończyć na karcie dźwiękowej. Niestety.

    Pozdrawiam
    .Peeter