  • Data: 2011-09-09 06:05:40
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom01" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    (...)
    Tymczasem jak
    kilkukrotnie podkreśliłem, różnica jest bardzo wyraźna i nie wyobrażam
    sobie żeby ktokolwiek mógł jej nie słyszeć. Słyszy to natychmiastowo
    cała moja rodzina i każdy kto miał sposobność porównać. Nawet z innego
    pokoju, nie widząc co dłubię przy sprzęcie. Może Pan sobie dalej drwić,
    szczerze mówiąc nie mam dalej ochoty ciągnąć tej rozmowy.

    =================

    Skoro różnica jest tak kolosalna, to powinno wzbudzić podejrzenia, że nie
    tylko o DAC tu chodzi.
    Karta dźwiękowa może mieć powłączane różne "ulepszacze". To one zapewne
    powodują, że różnica jest tak kolosalna. Mogą to być też jakieś zwykłe (byle
    jakie) filtry, których zadaniem jest wycięcie zakłóceń generowanych przez
    elektronikę komputera.

    W każdym razie - najlepszym wyjściem jest przeniesienie dźwięku cyfrowo jak
    najdalej od komputera i zamiana sygnału na analogowy jak najbliżej
    wzmacniacza. Wszyscy w tym wątku to wiedzą i to powtarzają, a kłócicie się w
    najlepsze od 100 albo i 200 postów.