  • Data: 2011-09-11 21:22:22
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: Krasnal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 22:52:36 +0200, .Peeter napisał(a):

    > Nie da się ukryć, że próbuję zasugerować, aby zacząć od najsłabszych
    > elementów całej układanki i skończyć na karcie dźwiękowej. Niestety.

    Już mam wspomniane Edirole jako głośniki. Różnica do wieży Sony jest spora,
    od razu dźwięk nabrał jakości. Czekam na kabel optyczny, żeby podłaczyć
    wbudowaną kartą do tych głośników. Jak trzeba będzie to kupię jakąś dobrą
    kartę, ale niby opinie były takie, że jak dźwięk puszczony dyfrowo to karta
    nie ma dużego znaczenia. Zobaczę i coś wymyślę ;).
    Dzięki ze wszelkie opinie, ale się rozmowa rozkręciła :).

    --
    Krasnal