  • 11. Data: 2011-10-17 18:48:18
    Temat: Re: Karta graficzna na Slot PCI Express 2.0 x4
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Vituniu wrote:

    > Nie sadze, zeby taka byla. W sensie - z krotkim zlaczem.
    >
    > Natomiast zadziala kazda jedna. Tyle tylko, ze bedziesz
    > musial rozpilowac slot na plycie, zeby mechanicznie dalo
    > sie ja tam umiescic. Warto tez _wczesniej_ sprawdzic,
    > czy jakis inny element nie bedzie zawadzal.;)

    ja bym tam raczej przerznal przejsciowke za 20 pln niz plyte czy karte

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ris
    er+pcie&order=d&change_view=1

  • 12. Data: 2011-10-18 05:59:50
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > ja bym tam raczej przerznal przejsciowke za 20 pln niz plyte czy karte

    A w sumie mozna, tylko trzeba wykombinowac jak umocowac calosc,
    zeby sie luzem nie majtalo... Za to zaleta taka, ze mozna grafike umiescic
    rownolegle do tego ITX, to calosc mniejsza bedzie.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 13. Data: 2011-10-18 06:00:12
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > hmmm, coś mi tu śmierdzi :)

    To znaczy, ze tniesz za gleboko... ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 14. Data: 2011-10-18 15:22:15
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j7ht9i$8gm$...@d...me,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> nastukał:

    > ja bym tam raczej przerznal przejsciowke za 20 pln niz plyte czy karte
    >
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ris
    er+pcie&order=d&change_view=1

    ooo, dziekuję za linki. nie wiedziałem jak taka przejściówka się nazywa.
    będe musiał tylko kupic kartę low profile, mam dziurę na slot karty z tyłu
    obudowy tak jak w kazdym kompuerze.

    --
    VSS

  • 15. Data: 2011-10-18 16:36:53
    Temat: Re: Karta graficzna na Slot PCI Express 2.0 x4 - ostatnie pytanie - karty do wyboru
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    witam !

    Żnalazłem na allegro dwie karty które są low profile i mieszczą się w
    zakresie finansowym 250-500PLN:

    http://allegro.pl/asus-radeon-hd6570-1gb-650-800-low
    -profile-hdmi-i1845377411.html
    http://allegro.pl/geforce-gt-430-1gb-gt430-najlepsza