  • 1. Data: 2011-10-15 18:08:17
    Temat: Problem z uruchomieniem
    Od: "Mucha" <m...@o...pl>

    Komputer stacjonarny, Windows Xp Home. Od jakiegoś czasu raz odpala, a więcej
    razy - nie. Słychac jak pracuje, ale ekran: No signal.
    Co to może być?

  • 2. Data: 2011-10-15 18:22:59
    Temat: Re: Problem z uruchomieniem
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 20:08:17 +0200, Mucha napisał(a):

    > Co to może być?

    Zacząłbym od podmiany karty graficznej.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-10-15 19:12:24
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 15 Oct 2011 20:08:17 +0200, "Mucha" <m...@o...pl> wrote:

    >Komputer stacjonarny, Windows Xp Home. Od jakiegoś czasu raz odpala, a więcej
    >razy - nie. Słychac jak pracuje, ale ekran: No signal.
    >Co to może być?

    Ty się nie pytaj, co to może być, ty pytaj, co to nie może być. To nie
    mogą być dyski, i nie wiem, co jeszcze można na pewno wykluczyć. Płyta
    główna, karta graficzna, zasilacz to na pewno podejrzani.

    --
    Maciej Bójko

  • 4. Data: 2011-10-15 20:09:12
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 21:12:24 +0200, Maciej Bojko napisał(a):

    > Ty się nie pytaj, co to może być, ty pytaj, co to nie może być. To nie
    > mogą być dyski, i nie wiem, co jeszcze można na pewno wykluczyć. Płyta
    > główna, karta graficzna, zasilacz to na pewno podejrzani.

    E tam - "nie mogą być dyski". Co prawda na SATA się z tym nie spotkałem,
    ale miałem dysk na PATA co blokował start BIOS-u i też było ciemno i głucho
    ;)

  • 5. Data: 2011-10-16 14:50:31
    Od: "Vince" <w...@o...pl>

    Na początek test monitora (na innym komputerze), potem ewentualnie kabel od
    komputera do monitora, a potem sprawdzenie karty graficznej. jeślki wyśietla
    się "No Signal" to prawdopodobnie problem lez gdzies pomiędzy monitorem a
    komputerem. Jesli to nie pomoże to... Może być cokolwiek. Plyta, zasilacz,
    jakiś wirus. Dyski raczej nie, bo wtedy wyświewtlałby sioę albo problem z
    dyskiem, albo jakiś bliżej nie okreslony komunikat S.M.A.R.T.
    ;))))))))))))))))))))) Obraz jednak byłby widoczny.

    UMHO: coś pomiędzy komputerem a monitorem (monitor, grafa, kabel), albo
    zasliacz, tudzież płyta główna

    Pozdrawiam, M.

  • 6. Data: 2011-10-16 14:55:30
    Od: "Vince" <w...@o...pl>

    > E tam - "nie mogą być dyski". Co prawda na SATA się z tym nie spotkałem,
    > ale miałem dysk na PATA co blokował start BIOS-u i też było ciemno i
    > głucho

    A było z komputerem coś kombinowane? Overclocking, etc.

    Pozdraiwam, M.

  • 7. Data: 2011-10-20 22:24:37
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Mucha" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Komputer stacjonarny, Windows Xp Home. Od jakiegoś czasu raz odpala, a
    > więcej
    > razy - nie. Słychac jak pracuje, ale ekran: No signal.

    No signal nawet w BIOS?
    Stary? Moze bateryjka?
    Spuchnięte kondensatory? Może płyta główna?
    Może jakiegoś napięcia brakuje? Zasilacz?
    Jakiś wstrząs mechaniczny? Może grafa się "wymskła" ze slotu?

    Feromon