  • 1. Data: 2011-10-17 12:48:37
    Temat: Czy ktoś naprawia płyty główne serwerowe ?
    Od: w...@g...com

    Witam,

    Może ktoś z was wie, czy jest w Polsce jakaś firma naprawiająca płyty główne
    serwerowe.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-10-17 13:02:53
    Temat: Re: Czy ktoś naprawia płyty główne serwerowe ?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbau1...
    Witam,

    >Może ktoś z was wie, czy jest w Polsce jakaś firma naprawiająca płyty
    >główne serwerowe.

    Myślę, że to bez sensu. Serwer to bezpieczeństwo przede wszystkim.
    Naprawianie to również potencjalnie kłopoty, niekoniecznie złego
    naprawienia, ale ze względu na sygnalizowanie kłopotów,
    choćby ze starości. W domowym nieraz sobie coś poprawiałem
    w poważnym sprzęcie nawet bym nie próbował

  • 3. Data: 2011-10-17 18:52:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    w...@g...com wrote:
    > Może ktoś z was wie, czy jest w Polsce jakaś firma naprawiająca płyty główne
    > serwerowe.

    ja bym tam zaczal od jakiejs firmy wykonujacej serwis dla producenta,
    tylko tak masz jakas gwarancje ze beda mieli wiedze, serwisowki i ew. podzepoly
    do danej plyty

  • 4. Data: 2011-10-18 08:31:40
    Od: pnti <w...@g...com>

    Faktycznie to może jest jakiś pomysł.

    Dzięki, pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-10-18 08:32:56
    Od: pnti <w...@g...com>

    No tak, ale alternatywą jest płacić za jeden błąd elektryków 1,700 zł.

  • 6. Data: 2011-10-18 09:28:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-10-18, o godz. 01:32:56
    pnti <w...@g...com> napisał(a):

    > No tak, ale alternatywą jest płacić za jeden błąd elektryków 1,700 zł.

    Takich elektryków - jeśli to ich błąd - obciąża się kosztami naprawy.
    Albo naprawia z ubezpieczenia. Oczywiście jeśli pomyślało się wcześniej.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2011-10-18 13:55:26
    Od: a...@p...pl

    ale nie napisales, co jest zepsute?