  • 61. Data: 2013-07-01 22:11:45
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 20:47:34 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Na jakiej uczelni na wydziale informatyki ucza obslugi pilnika? ;-)

    Łoboszsz, za młodu się skrobało ołówkiem celerony żeby zmienić mnożnik, to dlaczego
    nie podpiłować jakiegoś slotu? A że nie wyszło, cóż, postęp wymaga ofiar.

    L.

  • 62. Data: 2013-07-02 01:13:04
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <kqsj9q$o8k$1@mx1.internetia.pl> Michoo napisal(a):

    > Nie. Zapytałeś czy można tak podzielić żeby rejestrator widział - a
    > szklane kule mają teraz wakacje.
    nie pitol:

    > Ale nie ma jednej odpowiedzi - czy sterownik karty sobie nie radzi z
    > sektorami na karcie 32GB czy sterownik FS sobie nie radzi z systemem
    > plików na 32GB.
    I to sa dobre pytania (dodatkowe)
    a nie bzdety wykazujące, że frajer jestem,
    bo "kupiłem to, co jest mi zupełnie niepotrzebne'

    > No tak, bo użycie allegro jest w sumie bardziej skomplikowane niż
    > czytanie instrukcji.
    No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi"
    kupującemu, że NIE chce go oszukac.
    " A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......
    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 63. Data: 2013-07-02 01:51:57
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <kqsbg8$895$1@node2.news.atman.pl> RadoslawF napisal(a):

    > Można, ale w niczym ci to nie pomoże.
    boleję nad tym.....

    > Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
    > wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

    Oj, biedaku.... a w którym to miejscu ty wyczytałes, ze "wymagam"????
    i w którym to miejscu napisałem,ze oczekuje "usługi"???
    Najzwyczajniej na swiecie, jak to na grupie dyskusyjnej, ktoś rzuca pytanie,
    a ktos inny sie do pytania ustosunkowuje
    Nie znaczy to, ze miesza z błotem pytającego.
    to jest taka specyfika POLSKICH grup.
    Brak dystansu , i przemożna chęc (przymus wręcz) DOWALENIA.
    To jest więcej niz żałosne. To KATASTROFA NARODOWA!

    > To nie jest moderowane forum i tu się wątków nie zamyka.
    > Będziesz go podtrzymywał to potrwa dłużej.

    > Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
    > Ale tobie to w niczym nie pomoże.

    powtarzasz się, co smutne jest.

    > Możesz.
    > Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych

    Taaak. Nic innego nie bede robił, tylko poszukiwał, rozpytywał,
    kto ma ochote na muzealną ( w formacie) kartę SD.
    Tak, to jest pomysł na...
    życie ;)

    > lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
    > Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.

    Niezwykle odkrywczy to pomysł.
    Pozwolisz,że udam sie na rozmyslania nad tym pomysłem...
    :)

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    gg1100100111000000111010

  • 64. Data: 2013-07-02 07:55:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Old Green :)" napisał:

    > Najzwyczajniej na swiecie, jak to na grupie dyskusyjnej, ktoś rzuca
    > pytanie,
    > a ktos inny sie do pytania ustosunkowuje

    No więc ustosunkujesz się wreszcie do zadanego w tym wątku pytania o model
    rejestratora, czy dalej będziesz eneuelował?

    > powtarzasz się, co smutne jest.

    Ale już sprawdziłeś, że założenie na tej karcie partycji o rozmiarze 2 GiB
    nic nie daje, czy nie miałeś czasu, zajęty komponowaniem coraz bardziej
    kwiecistych filipik?

    JoteR

  • 65. Data: 2013-07-02 08:36:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michoo nabazgrał(a):

    > Ale i pewnie gdyby przyszedł do domu, stwierdził, że na opakowaniu podają
    > max 16GB i chciał zwrócić nieotwarte to by nie było problemu.
    > Znam człowieka który kupił przypadkowo DDR2 zamiast DDR3 więc odrobinę
    > doszlifował ale nadal nie działała. Też miałby zwrócić, bo przecież w
    > prawidłowym gnieździe będzie działać?

    Nie raz widziałem takie przypadki więc nie był jedyny :)

    Z ciekawostek, część ludzi pamięta slot-A i problemy z zaczepem od
    wentylatora który potrafił się urwać przy częstych zmianach wentyla/procka i
    bez specjalnych zaczepów nie dało się założyć, tak więc do sedna teraz :)
    widziałem płytę + proc + wentyl z urwanym zaczepem ALE tatuś ślusarz więc
    przewiercił wszystko (wentyl/proc/podstawka/płyta) w dwóch miejscach i na
    długie śruby skręcił całość żeby nie odpadała i potem zdziwienie i serwis
    (gwarancyjny) że komputer syna nie działa :)

  • 66. Data: 2013-07-02 09:14:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Po pierwsze na kartach 16 GiB mogą mieć mniejszą marżę.

    Jako ciekawostka w dystrybucji :)

    SANDISK SD 2GB - 18,45 PLN
    SANDISK MICRO SD 2GB + ADAPTER - 19,25 PLN
    SANDISK MICRO SD 4GB + ADAPTER - 21,05 PLN
    SANDISK MICRO SD 8GB Class 4 - 21,05 PLN
    SANDISK MICRO SD 8GB Class 4 + ADAPTER - 22,10 PLN

  • 67. Data: 2013-07-02 09:16:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Old Green :) nabazgrał(a):

    Przepłaciłeś i to sporo :)

    > No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi"
    > kupującemu, że NIE chce go oszukac.
    > " A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......

    Dam ci 20zł + kartę Mini SD 16GB i nie potrzebuję żadnej gwarancji.

  • 68. Data: 2013-07-02 10:25:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-07-02 01:13, Old Green :) wrote:

    > No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi"
    > kupującemu, że NIE chce go oszukac.
    > " A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......

    "a gdyby tu bylo przedszkole w przyszlosci".

    Dziwny jestes. Wpierw oburzasz sie ze nie chca od Ciebie przyjac
    rozpakowanego sprawnego towaru, a tymczasem sam zakladasz a priori,
    ze jakis kupujacy od Ciebie z allegro bedzie cwaniakiem. Komentarz
    wydaje sie zbyteczny. Znaj proporcje, mocium panie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 69. Data: 2013-07-02 10:35:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-02 01:51, Użytkownik Old Green :) napisał:

    > Oj, biedaku.... a w którym to miejscu ty wyczytałes, ze "wymagam"????
    > i w którym to miejscu napisałem,ze oczekuje "usługi"???

    Z twojego postu na który odpisałem wynikało właśnie że takiej
    usługi oczekujesz.

    > powtarzasz się, co smutne jest.

    Smutne jest że człowiek który się domaga powtórnej odpowiedzi
    bo jedna już padła teraz ma pretensje że udzielając dosyć
    konkretnej odpowiedzi się powtarzam.
    Zdajesz sobie sprawę że takim zachowaniem ośmieszasz się
    jeszcze bardziej.

    > Taaak. Nic innego nie bede robił, tylko poszukiwał, rozpytywał,
    > kto ma ochote na muzealną ( w formacie) kartę SD.
    > Tak, to jest pomysł na...
    > życie ;)

    To nie był pomysł na życie to był pomysł na pozbycie się
    niepotrzebnej karty przy jednoczesnym obniżeniu strat
    spowodowanych głupią i nie przemyślaną decyzją o kupnie
    w ciemno.

    > Niezwykle odkrywczy to pomysł.
    > Pozwolisz,że udam sie na rozmyslania nad tym pomysłem...
    > :)

    Lepiej byś zrobił gdybyś rozmyślania zaczął przed zakupem
    lub przynajmniej przed otwarciem tego ciekawego wątku.
    To też sobie przy okazji przemyśl.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2013-07-02 23:28:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    > Od siebie dodam tylko, że już chyba z dwojga złego wolałbym taki
    > egzemplarz niż pochodzący z dość częstej praktyki wystawiania
    > egzemplarza na ekspozycji, gdzie działa po kilkanaście godzin dziennie
    > przez 5-7 dni w tygodniu wyświetlając reklamy sieci. Bywa że i przez pół
    > roku. Oczywiście sprzedaje się taki egzemplarz w normalnej cenie. Jaki
    > wpływ ma to np: na wyświetlacze plazmowe pisać chyba nie muszę.

    Reklamy nie mają żadnego wpływu na plazmę.