  • Data: 2013-07-01 02:12:40
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/30/2013 6:40 PM, aL wrote:

    > Ale wiesz, że ostatecznie konsumenci na tym tracą poprzez obniżoną
    > jakość towaru i przenoszenie produkcji do Azji, bo tylko to pozwala
    > na windowanie narzutu na koszulkę wyprodukowaną w Bangladeszu, by
    > kompensować straty z tytułu bezstresowego podejścia konsumentów.
    > aL

    wcale tego nie widze, zeby tracili. przenoszenie produkcji jest i
    bedzie, ale to czy panienka zwroci sukienke, czy nie (oczywiscie
    zwracany towar nie moze miec sladow uzytkowania) nie ma wplywu na jakosc
    towaru. zauwaz, ze taka sukienka to praktycznie tylko wyglad. zaklada
    sie ja na impreze czy randke. przenoszenie produkcji, natomiast, jest i
    bedzie, ale dlatego, ze sa jeszcze miejsca, gdzie mozna wykonac
    produkcje taniej, przez nie przestrzeganie praw zwiazkowych (bo zwiazkow
    nie ma), przez ciecie kosztow utylizacji odpadow itp. w przypadku
    ciuchow, szczegolnie drogich, designerskich marza jest kosmiczna, wiec
    zaden z posrednikow w lancuchy dystrybucyjnym, nie traci. <rs>