  • 31. Data: 2011-04-18 19:37:55
    Temat: Re: Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:28:28 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

    > Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

    Ty mi plonka obiecałaś, już nie pamiętasz? A może nie wiesz co obiecujesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 32. Data: 2011-04-18 19:41:39
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-18 21:28, lolka wrote:

    > To wszystko dziala juz od prawie roku (dokladnie od maja 2010). Co
    > zreszta ci tu potwierdzili uzytkownicy Kindla.
    > Wylacza? Trudno. To moja kasa i moje ryzyko.
    > Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.

    To po co pytasz o to, co wiesz?
    Skoro działa: bierz w ciemno i nie zawracaj głowy - jak spytają,
    powiedz, że Waldek Godel z TGorem pozwolili.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 33. Data: 2011-04-18 19:43:03
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 18 Kwi, 21:37, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ty mi plonka obiecałaś, już nie pamiętasz? A może nie wiesz co obiecujesz?

    A ty mi odpowiadasz sadzac, ze nie przeczytam?

    Przykro mi, oszukalam cie, google groups nie obsluguje plonkow.

  • 34. Data: 2011-04-18 19:47:32
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 18 Kwi, 21:41, TGor <t...@o...pyl> wrote:

    > To po co pytasz o to, co wiesz?

    A ty w ogole wiesz o co ja pytalam?

  • 35. Data: 2011-04-18 20:05:45
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-18 21:47, lolka wrote:

    > A ty w ogole wiesz o co ja pytalam?

    Ważne, że sama pytająca jest w taki nieśmiały sposób niezorientowana.
    Zamknij już drzwi z drugiej strony...

  • 36. Data: 2011-04-18 21:08:34
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 18 Kwi, 22:05, TGor <t...@o...pyl> wrote:

    > Ważne, że sama pytająca jest w taki nieśmiały sposób niezorientowana.
    > Zamknij już drzwi z drugiej strony...

    Aha, tak myslalam, nie wiesz.

  • 37. Data: 2011-04-18 21:20:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No więc do www Kindle też się średnio nadaje. Do długich tekstów na
    > pojedynczych stronach -- słowem: do czytania -- tak, ale już do tego, z
    > czego składa się 99% stron www Kindle się nie nadaje.

    Czy testował ktoś z Was klienta ssh na kindle 3G? Byłoby to dobre
    rozwiązanie w podróży, bez wymieniania kart sim prepaidów w roamingu.

    a.

  • 38. Data: 2011-04-19 13:49:32
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-18 23:08, lolka wrote:

    > Aha, tak myslalam, nie wiesz.

    Z tym "myślałam" mnie rozbawiłaś... :-D

  • 39. Data: 2011-04-20 07:00:55
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

    > Z tym "myślałam" mnie rozbawiłaś... :-D

    "widzę wałęsowskie metafory ", "Zamknij już drzwi z drugiej strony...", "Z
    tym "myślałam" mnie rozbawiłaś..."

    Wiesz, a'propos Wałęsy i metafor, zdecydowanie preferuję jego ujęcie
    kultury osobistej, a metafory są bardzo adekwatne.

  • 40. Data: 2011-04-20 14:42:31
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-20 09:00, tl wrote:

    > Wiesz, a'propos Wałęsy i metafor, zdecydowanie preferuję jego ujęcie
    > kultury osobistej, a metafory są bardzo adekwatne.

    Zdecydowanie preferujesz też "podawanie nogi" w odpowiedzi na grzeczną
    próbę przywitania się. Gratulacje.
    Typowe dla ludzi, którzy nie "wolą", a "preferują". :-D