  • 41. Data: 2011-04-20 23:16:17
    Temat: Re: Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "lolka" <l...@g...com> wrote in message
    news:e7db84be-8475-4492-8536-6676e51d8fff@n2g2000prj
    .googlegroups.com...
    > Ale mnie on raczej bylby potrzebny jako podreczne narzedzie awaryjne.
    > Zakladam, ze go bede nosic zawsze przy sobie (w przeciwienstwie do
    > laptopa), a internet "na miescie" sie przydaje - chocby sprawdzic
    > jakis rozklad jazdy, telefon do knajpy, wyszukac cos w google, czy
    > chocby z nudow poczytac wiadomosci. Do tego to chyba w zupelnosci
    > wystarczy?

    Tylko ze to nie jest laptop wlasnie, a wiele stron internetowych
    korzysta z technologii laptopowych (flash, ActiveX, itp...) i na
    innych systemach internet dziala kulawo jesli nie sa porobione
    dedykowane aplikacje jak np. app do YouTube dla iPhone...

  • 42. Data: 2011-04-22 10:04:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl>

    > Zdecydowanie preferujesz też "podawanie nogi" w odpowiedzi na grzeczną
    > próbę przywitania się. Gratulacje.

    W tym przypadku tak :-)

    Dziwię się ludziom, że nie dostrzegają różnicy w okolicznościach. Facet
    zrobił wtedy dokładnie to, co powinien.