  • 21. Data: 2011-04-17 20:40:32
    Temat: Re: Karta AT&T vs. Vodafone w czytniku Kindle
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości
    news:iof4d0$8tu$1@news.onet.pl...

    > Problem w tym, że rozmawiacie z kimś, kto - jak widać - pyta zawsze, jak
    > czegoś nie jest pewien. Nie "czyta na temat", "sprawdza" i dopiero pyta.
    > Ale pyta od razu, żeby pogadać, rozmyć odpowiedzialność.
    >
    > Nie każdy lubi takie niezdecydowanie. Nie każdy lubi wyręczać.

    To się nie odzywa ? Nie poucza ? Tak, wiem, to trudne, zwłaszcza pod tą
    szerokością i długością geograficzną. Wystarczy wsiąść do samochodu i
    wyjechać na szosę .... a jakie możliwości uruchomił internet ! Tutaj dopiero
    można się zrealizować ! Bo bez osłony ekranu czy szyby samochodu to już nie
    każdy potrafi .... ale co to dla prawdziwego Polaka ! Polak potrafiiiiii
    .... o'le !!! (Antonio B.)

  • 22. Data: 2011-04-17 21:19:01
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 17 Kwi, 18:27, TGor <t...@o...pyl> wrote:

> [...]
    > pyta. Ale pyta od razu, żeby pogadać, rozmyć odpowiedzialność.
    >
    > Nie każdy lubi takie niezdecydowanie. Nie każdy lubi wyręczać.

    Mowisz o mnie? Zareczam ci, ze na temat czytnikow przeczytalam wiecej
    od Ciebie. Rowniez na temat dostepnosci w w/w internetu oraz roznic
    miedzy wersja US a INT. Ale zapraszam do znalezienia w internecie
    odpowiedzi na moje pytanie z tytulowego posta - moze bedziesz mial
    wiecej sukcesow ode mnie. Na telefonii i porozumieniach miedzy
    operatorami - przyznaje - nie znam sie.
    Tutaj natomiast wywiazala sie dyskusja, a raczej "nauczanie glupszych"
    na temat "A Po Co Ci Taki Kindle, Nie Kupuj Tego, Nie Znasz Sie", w
    ktorej - biorac pod uwage jej ton i znikomy zwiazek z tematem -
    staralam sie zachowywac przyzwoicie.

  • 23. Data: 2011-04-18 14:29:23
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-17 23:19, lolka wrote:

    > Mowisz o mnie? Zareczam ci, ze na temat czytnikow przeczytalam wiecej
    > od Ciebie. Rowniez na temat dostepnosci w w/w internetu oraz roznic

    Nie wiesz więcej.

> [...]
    > odpowiedzi na moje pytanie z tytulowego posta - moze bedziesz mial
    > wiecej sukcesow ode mnie. Na telefonii i porozumieniach miedzy

    Nie tylko na tym.

> [...]
    > na temat "A Po Co Ci Taki Kindle, Nie Kupuj Tego, Nie Znasz Sie", w
    > ktorej - biorac pod uwage jej ton i znikomy zwiazek z tematem -

    Zamiast samej poszukać, zadajesz pytania z góry znając na nie odpowiedź.
    Pouczona, zaczynasz polemizować pokazując, że wiesz swoje...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 24. Data: 2011-04-18 14:31:28
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-17 22:40, tl wrote:

> [...]
    > dopiero można się zrealizować ! Bo bez osłony ekranu czy szyby samochodu
    > to już nie każdy potrafi .... ale co to dla prawdziwego Polaka ! Polak

    Jak dorosły człowiek zadaje pytanie, umie też znieść odpowiedź. Dorosły,
    podkreślam.

    Nie widzę sensu w zadawaniu pytania na które ktoś z góry wie swoje. Po
    co je zadał? Żeby decyzję podjął ktoś inny?

    Nadal nie widzę merytorycznego odniesienia się do odpowiedzi, za to
    widzę wałęsowskie metafory o jeździe samochodem, szybie, szerokości...

  • 25. Data: 2011-04-18 18:14:56
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Nadal nie widzę merytorycznego odniesienia się do odpowiedzi, za to widzę
    > wałęsowskie metafory o jeździe samochodem, szybie, szerokości...

    To Twój problem, nie mój ... no i może jeszcze tych którzy mają z Tobą
    wspólne interesy.

  • 26. Data: 2011-04-18 18:17:24
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > On 2011-04-17 23:19, lolka wrote:
    >

    > Pouczona, zaczynasz polemizować pokazując, że wiesz swoje...

    A trzeba było mandat wypisać ... , a tak to dupa blada. Dwa razy karać za to
    samo nie można.

  • 27. Data: 2011-04-18 19:08:45
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 18 Kwi, 16:31, TGor <t...@o...pyl> wrote:

    > Jak dorosły człowiek zadaje pytanie, umie też znieść odpowiedź. Dorosły,
    > podkreślam.

    Pokaz mi, gdzie w tym watku (poza jedynym postem Olgierda "trudno
    powiedziec") ktokolwiek udzielil choc strzepka odpowiedzi na moje
    pytanie. A, przepraszam, odpowiedzia bylo - kup sobie telefon :P

    > Nie widzę sensu w zadawaniu pytania na które ktoś z góry wie swoje. Po
    > co je zadał? Żeby decyzję podjął ktoś inny?

    Nie wiem jakie sa ceny i porozumienia roamingowe z AT&T i Vodafone,
    oraz praktyki w tym zakresie. I ani slowa na ten temat nie napisalam.
    Nikt inny tez nie.
    Dyskutanci sobie zmienili temat na swoj wlasny, a ty mi zarzucasz, ze
    w tym temacie mam wlasne zdanie? No mam.

    Nie pytalam tu czy sobie kupic Kindla z 3G czy bez, bo wiem jaki chce
    kupic, pytalam o cos calkiem innego.

  • 28. Data: 2011-04-18 19:11:45
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 18 Kwi, 16:29, TGor <t...@o...pyl> wrote:

    > Nie wiesz wi cej.

    Tyle wiesz, ale w temacie nic nie napisales.

    > Nie tylko na tym.

    Ale tylko o to pytalam.

    > Zamiast samej poszuka , zadajesz pytania z g ry znaj c na nie odpowied .

    A ty wiesz lepiej ode mnie czego szukalam a czego nie.
    Ponawiam propozycje: "zapraszam do znalezienia w internecie odpowiedzi
    na moje pytanie z tytulowego posta - moze bedziesz mial wiecej
    sukcesow ode mnie."

    > Pouczona, zaczynasz polemizowa pokazuj c, e wiesz swoje...

    Pouczenie bylo nie na temat. Wolno mi polemizowac z pouczeniem nie na
    temat, czy tego tez nie?

  • 29. Data: 2011-04-18 19:16:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:08:45 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> [...]
    > w tym temacie mam wlasne zdanie? No mam.
    >
    > Nie pytalam tu czy sobie kupic Kindla z 3G czy bez, bo wiem jaki chce

    - Dzień dobry, chciałam uzyskać radę który model anihilatora protonowego
    kupić
    - Anihilatory protonowe nie działają, to jest fikcja literacka...
    - ja wiem lepiej co ja chcę, nie zmieniaj tematu bez mojej zgody, jesteś
    agresywny, dostaniesz plonka...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 30. Data: 2011-04-18 19:28:28
    Od: lolka <l...@g...com>

    On 18 Kwi, 21:16, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > - Dzie dobry, chcia am uzyska rad kt ry model anihilatora protonowego
    > kupi
    > - Anihilatory protonowe nie dzia aj , to jest fikcja literacka...

    Znaczy co nie dziala? Nie mozna polaczyc sie z internetem przez 3G?
    Mozna. Nie mozna ogladac stron? Mozna. Nie jest za darmo? Jest - na
    razie.
    To wszystko dziala juz od prawie roku (dokladnie od maja 2010). Co
    zreszta ci tu potwierdzili uzytkownicy Kindla.
    Wylacza? Trudno. To moja kasa i moje ryzyko.
    Takze, jak na razie, fikcja jest jedynie to co ty piszesz.