  • 1. Data: 2011-04-14 14:48:48
    Temat: Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Sam już nie wiem co myśleć. Niby powinienem być wściekły, ale....

    Wczoraj o 1:45 ( Warszawa, ul.Szczęśliwicka ) zdechł Play, nie działały:
    - transmisja danych
    - kody USSD ( *111# to i tak rzadko działa, ale nie działało nawet
    sprawdzenie konta *101# )
    - połączenia głosowe ( różne komunikaty: połączenie nie może być
    zrealizowane, pikanie, nawet raz było że nie ma takiego numeru )

    Zanim padło, korzystałem z internetu w modemie HSDPA ( pakiet 25 Mb )
    Nie sprawdzałem, ale na oko powinien zejść cały lub prawie cały. Na
    koncie było 1.42zł;) to już sobie odpuściłem, niech jedzie do końca

    Podnieśli się o 4:50, sprawdziłem stan konta: nadal 1.42, czyli pewnie
    wyrobiłem się w pakiecie.

    Wracam do domu, sprawdzam i szok: pakiet nieruszony, nadal do
    wykorzystania 25Mb!

    Sprawdzam co jakiś czas na Play24 ( www ) czy nie obcięli, ale nadal
    siedzi 25Mb. To mi jeszcze na sobotę starczy;)

    Ot, taki sobie przykład pozytywnej awarii najgorszej, ale zarazem
    najtańszej sieci komórkowej w Polsce;)

  • 2. Data: 2011-04-27 12:29:11
    Temat: Re: Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)
    Od: "Ryszard Czarnowski" <r...@g...pl>

    > Ot, taki sobie przykład pozytywnej awarii najgorszej, ale zarazem
    > najtańszej sieci komórkowej w Polsce;)
    Możesz mi wyjaśnic, dlaczego Twoim zdaniem ta sieć jest najgorsza?
    Byłem i w Plusie i w Orange, aktualnie jest w PLAY i nie widzę zadnej
    róznicy. Kazda z poprzednich miała miejsca o gorszym zasięgu. Póki co w PLAY
    jest mam zasięg podobny, a w niektórych istotnych dla mnie miejscach nawet
    lepszy, a rachunki mam 3 razy mniejsze, więc dla mnie jest to sieć
    najlepsza.

    Rycho

  • 3. Data: 2011-04-27 13:14:33
    Od: "jac" <k...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Jak dla mnie PLAY też jest "najlepszą" siecią...Rachunki płacę bardzo małe w
    porownianiu co miałem w ORANGE...Na zasieg nie narzekam chociaż moglby byc
    czasami lepszy.

    Pozdrawiam Jacek

  • 4. Data: 2011-04-27 14:23:40
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-04-27 15:14, jac pisze:
> [...]
    > porownianiu co miałem w ORANGE...Na zasieg nie narzekam chociaż moglby byc

    korzystam z Play i czasem rwało mi połączenia, tel zalogowany do BTS
    Play. Przełączałem ręcznie na Plusa, jednak nie ma poprawy. W sumie
    polecam bo jest to najtańsza sieć zwłaszcza dla tych, którzy nie
    rozmawiają zbyt wiele. Zupełnie nie rozumiem, w czym jest lepszy np
    Orange, argument " bo wszyscy znajomi mają Orange" mnie nie przekonuje :]