  • 1. Data: 2011-04-14 19:56:02
    Temat: E71 aktualizacja map Ovi
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Witam,
    czy ktoś wie w czym może być problem z debilnym
    systemem uaktualniania map w Nokia Ovi Suite?
    Podłączyłem za pierwszym razem, napisało, że
    błąd bo w urządzeniu są nieaktualne mapy.
    Wykasowałem wszystko z karty to napisało że brak map :(
    Uruchomiłem mapy w telefonie - zresztą zgodnie ze wskazówkami
    w Ovi, odtworzyło mapy ale nadal to g...o twierdzi, że błąd
    bo w telefonie rzekomo są nieaktualne mapy :(

    Co się dzieje z Nokią, która kiedyś była funkcjonalna i ergonomiczna?
    Co za debili zaczęli tam zatrudniać żeby takie dziwolągi tworzyć :(

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2011-04-15 05:15:19
    Temat: Re: E71 aktualizacja map Ovi
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co się dzieje z Nokią, która kiedyś była funkcjonalna i ergonomiczna?
    > Co za debili zaczęli tam zatrudniać żeby takie dziwolągi tworzyć :(

    Ja dwa dni temu aktualizowałem rzez Ovi Suite w swoim 5230.
    Niczego nie usuwałem w telefonie i poszło bez problemu. Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-15 17:38:55
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 15 04 2011 7:15, P. Gawryjo?ek pisze:

    > Ja dwa dni temu aktualizowa?em rzez Ovi Suite w swoim 5230.
    > Niczego nie usuwa?em w telefonie i posz?o bez problemu. Pozdrawiam

    A ja niestety też miałem ten problem. Trzeba poszukać w sieci jaki plik
    skasować aby zaczęło działać.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.