-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1r6p8gpvmiaas$.z3nvxrvzraaq$.dlg@40tude.net>
<jqj3s2$i9r$1@mx1.internetia.pl>
Date: Mon, 4 Jun 2012 22:51:56 +0200
Message-ID: <a...@4...net>
Lines: 61
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.156.238
X-Trace: 1338843116 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.25.156.238:33453
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453397
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 04 Jun 2012 21:53:16 +0200, Artur Maśląg wrote:
>> Kierowca karetki przez 3 minuty stał przed szlabanem wjazdowym na
>> autostradę, po czym wysiadł wyłamał szlaban i dopiero odjechał.
>> Tłumaczy że nie mial szkolenia obejmującego zachowanie w takiej sytuacji i
>> nie wiedział co robić.
>
> Pracownik nie otworzył bramki przed dwiema karetkami na sygnałach...
> Tylko nie pisz, że tego nie widział...
Mylisz zapewne dawne bramki na A4 z pracownikami obsługującymi szlaban, z
nowym systemem gdzie na bramkach wjazdowych szlabany nie są obsługiwane
przez pracownika.
Tam gdzie karetka miała problem, podjeżdża się do w pełni automatycznej
bramki gdzie przed szlabanem, po lewej stronie, na wysokości kierowcy jest
przycisk, który automatycznie otwiera szlaban i wydaje bilet (bilet
kierowca karetki może sobie odpuścić).
Pracownik owszem gdzieś tam w okolicy jest (obsługuje kasę na bramkach
wyjazdowych po przeciwnej stronie drogi) i zapewne widząc stojącą przed
szlabanem sierotę mógłby wyjść ze swojej budki, przejść ileś tam pasów i
nacisnąć ten przycisk który kierowca ma na wyciągnięcie ręki.
Tyle że to będzie trwało pewnie sporo dłużej niż gdyby kierowca karetki
nacisnął go sam.
>> Tak pomijając fajny pomysł że szlabany mogłyby podnosić się nawet
>> automatycznie przed karetką, to czy ma ktoś pomysł dlaczego kierowca
>> karetki zmarnował 3 minuty zamiast tak jak wszyscy nacisnąć przycisk
>> otwierający szlaban i zmarnować tylko 15 sekund?
>
> Dlaczego kierowca karetki itd. ma cokolwiek naciskać, skoro nikt go o
> tym nie poinformował?
No to pytanie można postawić też w taki sposób, że dlaczgo na tak
odpowiedzialnych stanowiskach pracują ludzie którzy przegrali intelektualną
potyczkę ze szlabanem otwieranym przyciskiem.
Jakoś wszyscy kierowcy którzy stają przed tym wyzwaniem jakoś sobie radzą,
a ten przyjechał karetką i poległ bo "nikt go nie poinformował".
> Zdaniem służb ratowniczych pobieranie biletu opóźnia przejazd, co może
> zaważyć na bezpieczeństwie np. ofiar wypadków.
Owszem - ale jest to strata rzędu 15s, a jak widać niegramotny kierowca
karetki to strata 3 minut.
> a kierowcy karetek głupi i ograniczeni.
No niestety, ale jak inaczej określisz możliwości intelektualne człowieka,
kierowcy zawodowego, który dojechał do bramek autostrady i nie dał rady ich
sforsować przez 3 minuty, kiedy tysiące kierowców każdego dnia potrzebują
na to kilkunastu sekund?
Czy ktoś kto pomimo, że kieruje pojazdem uprzywilejowany potrzebuje na
przejazd kilkanaście razy więcej czasu niż każdy inny przeciętny kierowca,
powinien kierować karetką?
Bo oczywiście że fajnie by było gdyby każde drzwi i każde bramy same się
otwierały przed nadjeżdżającą karetką, no ale niestety póki co niektóre
wymagają jakiejś interakcji.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.12 23:01 Cavallino
- 04.06.12 23:02 Artur Maśląg
- 04.06.12 23:12 J.F.
- 04.06.12 23:18 Artur Maśląg
- 04.06.12 23:19 RoMan Mandziejewicz
- 04.06.12 23:22 Tomasz Pyra
- 04.06.12 23:24 z
- 04.06.12 23:26 Tomasz Pyra
- 04.06.12 23:32 RoMan Mandziejewicz
- 04.06.12 23:57 Tomasz Pyra
- 05.06.12 01:12 to
- 05.06.12 01:19 J.F.
- 05.06.12 08:54 Artur Maśląg
- 05.06.12 09:21 Artur Maśląg
- 05.06.12 09:31 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa