  • Data: 2015-11-09 22:40:30
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > większośc społeczeństwa to debile i nalezy chronić ich samych. Nie mam
    > nic przeciwko aby jakieś łyse dresy z zimnym łokciem nie zapinały
    > "pedalskich pasów" ale nich partycypują w kosztach leczenia.
    > ---
    > To przecież wszyscy płacimy składki na ubezpieczenie zdrowotne a nie
    > tylko Ty.

    Znowu cytujesz jak przedszkolak.
    ---
    A Ty piszesz jak zwykły burak

    Wszyscy płacimy składki ale częśc społeczeństwa podnosi ryzyko o innej
    skali.
    ---
    Nie analizuję całej twojej skali bo skąd mam wiedzieć jak się narażasz
    dzisiaj, jak narażałeś kiedyś a jak będziesz narażał się w przyszłości. Może
    np. gapisz się w monitor i wzrok Ci się psuje za co oczywiście ja musiałbym
    zapłacić gdybyś sam za to nie płacił. Jest raczej pewne, że udział zapinania
    pasów w ogóle wszystkich przykrych zdarzeń jest niemierzalny, czyli po
    ludzku ŻADEN. Bo może konkretne życie w konkretnym zdarzeniu uratuje, ale w
    skali wszystkich przykrych zdarzeń to NIC. Więc se te pasy możesz zapinać
    jak tak cenisz swoje życie. Naprawdę wielu tak robi, włączając w to mnie, i
    są szczęśliwi.

    To dlatego kiedy idziesz się ubezpieczyć na życie pada pytanie
    czy nie skaczesz codziennie ze spadochronem albo żonglujesz piłami
    mechanicznymi.
    ---
    A to pierwsze słyszę byśmy mówili o ubezpieczeniach na życie. Wydawało mi
    się, że mowa o ubezpieczaniu się na wypadek konieczności skorzystania z
    opieki zdrowotnej. Tu jak klient schodzi to system ubezpieczeniowy uwalnia
    od obciążeń. Z tego też powodu przykładanie tej samej miarki co do
    ubezpieczeń na życie byłoby zwykłą głupotą.

    Dla lubiących ryzyko sa inne składki i nie mam nic
    przeciwko temu. Jeśli chcesz możesz sobie nawet w kierownice wbić
    zaostrzony pręt skoro lubisz adrenalinę. Ale nie zmuszaj reszty
    społeczeństwa do ponoszenia kosztów Twojego ryzyka. Możesz ryzykować ale
    to oznacza wyższą składkę dla Ciebie.
    ---
    Ale nie oznacza. I byłoby z gruntu niepoprawne by tak było. Ostatecznie nikt
    nie chce się tak narażać jak Ty to przedstawiasz. Ludzie oczywiście żyją
    niezdrowo i narażają się, ale to nie twoja broszka.