  • Data: 2015-11-10 00:59:57
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Nov 2015 11:25:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No jasne. W ogóle po co samolot, dawać pasażerom skrzydła i niech lecą
    > na motolotni. Zaraz wyszukam na jutube podobnie głupi filmik, że to
    > działa ;)

    Niech każdy ma własny samolot :)

    Co prawda ilość ofiar wzrośnie pewnie wielokrotnie, ale ponieważ będzie ich
    porcjami mniej i terytorialnie rozproszone, to ludzie mniej się będą tego
    bali niż śmierci na raz w jednym miejscu kilkuset osób.

    Bo my się tu nad spadochronami zastanawiamy w sytuacji kiedy w samolotach
    ginie kilkaset osób w skali całego globu... Mało jest rzeczy tak
    bezpiecznych jak lot samolotem.
    Obawiam się że w statystycznie większym niebezpieczeństwie jestem w wannie
    niż w samolocie, o samochodzie nawet nie wspominając.

    A jednak gadamy tu o samolotach... Tylko dlatego że 200 ofiar w jednym
    miejscu i w jednym czasie brzmi dużo gorzej niż 200 ofiar miesięcznie w
    całej Polsce w wypadkach drogowych.