-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kampania zapnij pasy
Date: Mon, 9 Nov 2015 10:11:09 +0100
Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
Lines: 33
Message-ID: <n1pnvi$no3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <n1o7ql$nlh$1@pippin.nask.net.pl> <n1o8mc$vjl$1@dont-email.me>
<17mydo06inhp3.m1fzfqfhx3po$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 195.177.100.236
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1447060274 24323 195.177.100.236 (9 Nov 2015
09:11:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2015 09:11:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <17mydo06inhp3.m1fzfqfhx3po$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571937
[ ukryj nagłówki ]On 2015-11-08 21:40, Tomasz Pyra wrote:
> Bo zrealizować to by się dało - katapultowane fotele (a raczej całe rzędy).
> Tylko ciężkie, niewygodne i raczej mało skuteczne.
Po za tym takie skomplikowanie konstrukcji (czy tez wlasciwie radykalna
zmiana w postaci nowego podejscia do projektowania kadluba) w skali
takiej ilosci maszyn i wykonywanych przez nich lotow, zapewne sama z
siebie niejednokrotnie stalaby sie przeslanka do wystapienia katastrofy
(np. ze wzgledu na mozliwa wade konstrukcyjna kadluba, jego nadmierne
obciazenie czy wrecz samoczynne zadzialanie systemu ratunkowego badz
ludzki blad).
Poza tym koszty eksploatacji ze wzgledu na zwiekszona mase i zmniejszona
ilosc miejsc dla pasazerow (bo ciezko zeby sie tak nie stalo)
wywindowalyby ponownie ceny transportu lotniczego, co jest w niczyim
interesie.
Ilosc wypadkow lotniczych w skali calego ruchu jest na tyle marginalna
ze taka zmiana nie jest zwyczajnie mozliwa do przeforsowania. Zreszta
tak jak sam napisales, wiekszosc zdarzen i tak odbywa sie w realiach
gdzie taki system nie bedzie mial okazji zadzialac. Spojrzmy na
ostatnie glosne zdarzenia - prawdopodobnie bomba, rakieta, samobojcze
ladowanie w alpach, wyciecie napedu tuz po starcie (Tajwan), rozbicie
przy ladowaniu (San Francisco). Zdarzenia wystepujace na wysokosci
przelotowej z powodu bledu ludzkiego czy awarii to raczej mniejszosc.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.15 10:43 Artur Miller
- 09.11.15 10:46 Liwiusz
- 09.11.15 10:48 Czesław Wiśniak
- 09.11.15 10:48 RoMan Mandziejewicz
- 09.11.15 10:53 Liwiusz
- 09.11.15 10:53 Artur Miller
- 09.11.15 10:53 Liwiusz
- 09.11.15 11:07 Czesław Wiśniak
- 09.11.15 11:08 Czesław Wiśniak
- 09.11.15 11:17 Maciek
- 09.11.15 11:17 Liwiusz
- 09.11.15 11:21 Marek
- 09.11.15 11:25 Liwiusz
- 09.11.15 11:32 r...@k...pl
- 09.11.15 13:21 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=