eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKampania zapnij pasy › Re: Kampania zapnij pasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kampania zapnij pasy
    Date: Mon, 9 Nov 2015 10:11:09 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Lines: 33
    Message-ID: <n1pnvi$no3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <n1o7ql$nlh$1@pippin.nask.net.pl> <n1o8mc$vjl$1@dont-email.me>
    <17mydo06inhp3.m1fzfqfhx3po$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 195.177.100.236
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1447060274 24323 195.177.100.236 (9 Nov 2015
    09:11:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2015 09:11:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <17mydo06inhp3.m1fzfqfhx3po$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571937
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-11-08 21:40, Tomasz Pyra wrote:

    > Bo zrealizować to by się dało - katapultowane fotele (a raczej całe rzędy).
    > Tylko ciężkie, niewygodne i raczej mało skuteczne.

    Po za tym takie skomplikowanie konstrukcji (czy tez wlasciwie radykalna
    zmiana w postaci nowego podejscia do projektowania kadluba) w skali
    takiej ilosci maszyn i wykonywanych przez nich lotow, zapewne sama z
    siebie niejednokrotnie stalaby sie przeslanka do wystapienia katastrofy
    (np. ze wzgledu na mozliwa wade konstrukcyjna kadluba, jego nadmierne
    obciazenie czy wrecz samoczynne zadzialanie systemu ratunkowego badz
    ludzki blad).

    Poza tym koszty eksploatacji ze wzgledu na zwiekszona mase i zmniejszona
    ilosc miejsc dla pasazerow (bo ciezko zeby sie tak nie stalo)
    wywindowalyby ponownie ceny transportu lotniczego, co jest w niczyim
    interesie.

    Ilosc wypadkow lotniczych w skali calego ruchu jest na tyle marginalna
    ze taka zmiana nie jest zwyczajnie mozliwa do przeforsowania. Zreszta
    tak jak sam napisales, wiekszosc zdarzen i tak odbywa sie w realiach
    gdzie taki system nie bedzie mial okazji zadzialac. Spojrzmy na
    ostatnie glosne zdarzenia - prawdopodobnie bomba, rakieta, samobojcze
    ladowanie w alpach, wyciecie napedu tuz po starcie (Tajwan), rozbicie
    przy ladowaniu (San Francisco). Zdarzenia wystepujace na wysokosci
    przelotowej z powodu bledu ludzkiego czy awarii to raczej mniejszosc.




    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: