  • Data: 2011-02-19 15:14:35
    Temat: Re: Kamerzysta/fotograf i prawo do zdjęć/filmu
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czasami zastanawiam się, po co ludzie się żenią...

    Z powodu uwarunkowań kulturowych (w tym religijnych), miejscami prawnych
    (np. dziedziczenie, ubezpieczenie członka rodziny)
    Jeśli chodzi o aspekty religijne, to oczywistym jest, ze katolik nie
    może bez poczucia winy i grzechu żyć (w znaczeniu również sypiać) z
    partnerem beż ślubu. Nieskończony konflikt sumienia - grzech, spowiedź,
    grzech, spowiedź,grzech, spowiedź,grzech, spowiedź...i tak wiecznie za
    życia, a po śmierci może jeszcze gorzej - na wieczność. Takich obywateli
    Janko jest w naszym kraju ponad 90% i chyba nie sądzisz, że wszyscy tacy
    odważni?
    Myślę, że w przyszłości do bycia razem niepotrzebny będzie żaden
    urzędnik, ani boski, ani państwowy ( jeśli coś takiego jak instytucja
    państwa i kościoła się zachowa)

    A'propos, pozwolę sobie przytoczyć: