    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Date: Fri, 7 Oct 2011 07:36:41 -0500

    "Padre" <P...@n...net> wrote in message news:j6l6tc$hoe$1@news.onet.pl...
    > Ale należał mu się mandat za spowodowanie kolizji

    Policjant podobno NIE WIE kto spowodował kolizję...

    > To najprawdopodobniej w ubezpieczalni go namówili do zmiany zeznań

    :-) możliwe.

    > Ważne jest, że w raporcie jest wpis że cofał, tylko może nie dopilnowałeś
    > żeby policjant wpisał że cofając uderzył a nie Ty wjechałeś w cofający
    > samochód. Jeśli jest napisane w raporcie że kierowca TIRa uderzył a nie Ty
    > to ubezpieczalnia nie ma nic do gadania, jak chcą się wykręcić to filmu z
    > kamerki również nie wezmą pod uwagę bo nie muszą.

    W raporcie policyjnym nie ma OPINII policji, bo ich nie było na miejscu
    zdarzenia. W raporcie jest tylko spisane co zeznałem ja i co zeznał on.

> [...]
    > liczyć na to że się poddasz bo nie mają argumentów tylko robią próbę sił.
    >
    > Wygląda również że nie przycisnąłeś TIRowca do spisania na miejscu przy
    > policji oświadczenia dla Ciebie o sprawstwie wypadku, teoretycznie można
    > je odwołać ale w połączeniu z raportem policji to praktycznie niemożliwe.
    > Kamera kamerą ale póki co trzeba jeszcze pamiętać o papierach, warto wozić
    > ze sobą gotowy formularz wypadkowy to się o niczym nie zapomni i będzie
    > łatwiej załatwić sprawy niż przy pomocy pliku .avi którego bez ekspertyzy

    Nie podpisałby mi niczego takiego. To był TIRowiec, Wie dobrze co by
    to dla niego i jego kariery zawodowej znaczyło. Póki nie było świadków
    i liczyć mógł jeszcze na to że mnie przekona aby załatwić wszystko
    za gotówkę, bez wołania policji to był winny, a jak zawołałem policję
    to zmienił ton i cały czas rozmawiał z kimś przez telefon.