  • Data: 2011-10-08 17:45:22
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę że taka kamerka lub jej zawartość (karta SD) zabezpieczona
    > przez policję na miejscu zdarzenia usunęłaby wątpliwości co do
    > cyfrowości materiału i łatwości jego montażu skoro została zebrana
    > na miejscu zdarzenia przez wiarygodn strone: policję.

    We wszystkim teoretycznie masz rację, tylko pamiętaj że policja i inne
    urzędy to ludzie i procedury, jestem pewien że poza przypadkiem kiedy
    będą ofiary śmiertelne żaden policjant nie zabezpieczy nagrania w
    postaci karty SD bo nie ma na to procedury i będzie się obawiał
    konsekwencji własnej nadgorliwości, w przypadku kolizji ma konkretne
    wytyczne co robić i tego się trzyma. Spróbuję się dowiedzieć u źródła
    ale zdaje mi się że "zwykły" policjant z drogówki nie ma możliwości
    zatrzymywania jakichkolwiek dowodów, kiedy sprawa tego wymaga wzywani są
    funkcjonariusze dochodzeniowi a w przypadku kolizji nikt ich nie wezwie.