  • 31. Data: 2011-08-02 17:56:43
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: a...@g...pl

    Myjk wrote:

    > Tue, 02 Aug 2011 14:50:06 +0200, a...@g...pl

    > Po prostu GS600, tylko nie promowany przez DOD.

    Zaaraz - to jest ten wynalazek co gubi ok minutę nagrania pomiędzy jednym, a
    drugim plikiem w przypadku gdy ustawisz by nagrywało 45 minutowe filmiki?

    Jeśli to ten to psioczyli nieco na to na amazonie.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 32. Data: 2011-08-02 19:36:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Aug 2011 17:56:43 +0200, a...@g...pl

    > Zaaraz - to jest ten wynalazek co gubi ok minutę nagrania
    > pomiędzy jednym, a drugim plikiem w przypadku gdy ustawisz
    > by nagrywało 45 minutowe filmiki?

    DOD gubi i to na niego psioczyli, także na tej grupie -- jak prawie nie
    nagrał kolizji z lądowaniem w rowie i dachowaniem drugiego uczestnika przez
    12 sek. przerwę :P Inna sprawa, że wszystko jest prawdopodobnie kwestią
    użytej karty pamięci, także w DOD. U mnie, na karcie A-Data Class 10, przy
    15 minutach nagrania jest niecała sekunda przerwy. Na codzień mam ustawione
    5 minutowe interwały.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 33. Data: 2011-08-02 20:15:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-02 14:50, a...@g...pl pisze:

    > DOD GS-600 (w ogóle sprzedaje to ktoś w pl?), a drugi model to jaki?
    Tak, jak chcesz konkrety to pisz na priv, na fakture vat w PL bez problemu.
    Oryginalny DOD wiele różni się w użytkowaniu od "chińskiego", niby takie
    same a jakoś działają inaczej. Podejrzewam że pozostałe to "klony" z
    niewiadomo jaką wersją firmware itp

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 34. Data: 2011-08-02 21:35:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Aug 2011 13:06:41 +0200, kamil/Endurorider.pl

    > 15 minutowa pętla to nie za mało?

    Zapewne chodziło o podział zapisu na 15 minut.
    Pętla się robi z najstarszymi plikami po zapełnieniu nośnika.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-08-02 21:36:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Aug 2011 20:15:55 +0200, BartekK

    > Oryginalny DOD wiele różni się w użytkowaniu od "chińskiego", niby takie
    > same a jakoś działają inaczej. Podejrzewam że pozostałe to "klony" z
    > niewiadomo jaką wersją firmware itp

    Rozumiem, że testujesz na własnej skórze? Jeśli możesz, to sprawdź czy przy
    rejestracji powyżej 5 minut nagrania i późniejszym odtwarzaniu PO czasie 5
    minut działa śledzenie trasy i wykresy G-sensora? Zarówno u mnie jak i
    kolegi, który ma właśnie oryginalnego DODa, program (w sensie oryginalny
    DOD Player -- który notabene działa również u mnie) ;) przestaje wyświetlać
    te parametry (pomimo, że są zapisane w pliku z tego co widzę). Wszystko
    działa OK jeśli nagrywanie ustawi się do 5 min.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 36. Data: 2011-08-02 21:55:02
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Tue, 2 Aug 2011 13:06:41 +0200, kamil/Endurorider.pl

    > Zapewne chodziło o podział zapisu na 15 minut.
    > Pętla się robi z najstarszymi plikami po zapełnieniu nośnika.

    Dzięki za info :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 37. Data: 2011-08-02 22:52:15
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > fragment filmu. Mowa o 720p HD Mini DVR- kamera w rozsądnej cenie i
    > jakości.
    > pozdrawiam

    Czy mógłbym prosić o link do tego modelu ? Bo nazwa powyżej to raczej typ a
    nie nazwa własna modelu... google niewiele pokazuje na ten temat. Z góry
    dzięki, filmiki wcale nienajgorsze :))

    pozdr

  • 38. Data: 2011-08-03 01:00:29
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-02 21:36, Myjk pisze:
> [...]
    > te parametry (pomimo, że są zapisane w pliku z tego co widzę). Wszystko
    > działa OK jeśli nagrywanie ustawi się do 5 min.

    Ok, mam kamerę w aucie bez monitorka, więc ciężko to w DOD przestawić
    'po omacku' ale lada chwila przetestuje. Przy ustawieniu nagrywania na
    30minut bez problemu parametry (gps/g-sensor) w całym nagraniu działają

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 39. Data: 2011-08-03 02:53:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Aug 2011, Norbert wrote:

    > Interesuje mnie dobra jakośc nagrania , brak klatkowania
    [...]
    > podzielic informacja na jak dlugo nagrania starczylaby powiedzmy karta 16GB
    > w trybie HD lub FullHD?

    Dla porządku: Twoje pytanie jest z kategorii zakupów "dobre i tanie",
    z odpowiedzią że poszukiwane są dwa ;)
    Odpowiedź na Twoje pytanie jednocześnie jest *bardzo* zbliżona do
    wymagania na początku: wszelki sprzęt który mocno kompresuje, *nie*
    robi tego dobrze.
    Wyznacznikiem jakości "dobry film" może być seria fotoaparatów (kompaktów!)
    serii S Canona, 640x480x30fps potrzebowało toto ok 1GB na 7 minut
    nagrania. Uprzedzam: rzadkość, znaczna część sprzętu kompresuje
    mocniej i nie umiem wskazać sprzętu "HD" o podobnych osiągach
    (choć z drugiej strony byłoby dziwne jakby nie istniał).
    Niemniej przyjmijmy to za p. odniesienia.
    Przeliczając na "FullHD" czyli 1920x1080 mamy ~6,5 raza większe
    zapotrzebowanie. Lekko spuszczając z tonu (lepsze procesory, lepsze
    algorytmy, lepsza "kompresowalność" - bo statystycznie więcej
    powierzchni uchodzących za jednolite) - 2 minuty na GB.
    16MB/s jak kto woli, ale 20 może nie zawadzić ;)
    Bez spierania się o kilka czy kilkanaście procent.
    16GB dla 16MB/s to ~18 minut. Może być?
    I tak, sprzęt z > 10x większą kompresją występuje wcale nierzadko.
    Ale to będzie wersja z "tanią pamięcią masową", ta (wersja) leżąca
    *obok* "dobry" :D
    Owszem, dwa razy większą kompresję zaczyna być widać, cztery razy
    większą widać wyraźnie, dziesięć razy większą...
    Z drugiej strony, przy dobrym obrazie (małej kompresji) "720"
    (a nie 1080) może wcale nieźle wyglądać. Plus drobne zejście
    z wymaganiem co do jakości i już jest godzina nagrania :)
    BTW: tak, rozpędziłem się, widzę że napisałeś "dobra jakość"
    a nie "bardzo dobra jakość".
    To niech będzie gdzieś 5 do 8 MB/s w roli jednostki miary :D
    (i też godzina na karcie)

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2011-08-03 08:04:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Aug 2011 01:00:29 +0200, BartekK

    > Przy ustawieniu nagrywania na 30minut bez problemu
    > parametry (gps/g-sensor) w całym nagraniu działają

    Nam też się tak zdawało, dopóki się nie przyjrzałem. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player