  • 21. Data: 2011-08-02 14:50:06
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: a...@g...pl

    Myjk wrote:

    > Tue, 02 Aug 2011 13:03:16 +0200, Norbert

    > To obecnie najlepszy (jeden z dwóch modeli)
    > rejestrator samochodowy na rynku. ;P

    DOD GS-600 (w ogóle sprzedaje to ktoś w pl?), a drugi model to jaki?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 22. Data: 2011-08-02 15:42:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, Norbert <n...@M...com> wrote:

    > O jakości napisałem.
    > Uzywane glownie do rejestracji trasy i powiedzmy że chce coś co nagra mi
    > przynajmniej kilka godzin.

    Jeśli podobnie interpretujesz rozmyte określenie "dobra jakość" to
    zapomnij o czymkolwiek bez obiektywu - między innymi o dowolnym
    telefonie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2011-08-02 15:44:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Samsungowy uchwyt do S-ki zasłania obiektyw. Nie wiem jak 3rd
    > party.

    Uchwyt takiej jednej popularnej firmy na "H" (hama?) nie zasłania. Do
    nabycia we wszelkich sklepach gsm/marketach.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2011-08-02 15:45:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Aug 2011 13:20:56 +0100, Waldek Godel

    > aa.. byłbym zapomniał na śmierć - wyjaśnij w takim razie
    > zmianę kąta widzenia wraz ze zmianą rozdzielczości.
    > Czekam niecierpliwie.

    Zapodaj te dwa nagrania w różnych rozdzielczościach, bo chcę uwierzyć że
    śnię... :P W między czasie zastanów się, jak z matrycy 4:3 uzyskać obraz
    16:9. Czekam (nie)cierpliwie.

    PS a jak chcesz, to mogę ci nawet podać parametry producenta tego
    konkretnego rejestratora, bo tak się składa, że je mam. Gdyby mi się
    przeleww nie zaplątał, to pewnie już miałbym też ten jak i "wyższy" model
    do testów. Tak, pewnie byłaby droższa o około 100-150 zł niż na Allegro, bo
    ja PŁACĘ CŁO i PODATKI oraz O ILE JUŻ coś sprzedaję, to daję SWOJĄ
    GWARANCJĘ i wystawiam FVAT.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 25. Data: 2011-08-02 15:45:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Aug 2011 14:50:06 +0200, a...@g...pl

    > DOD GS-600 (w ogóle sprzedaje to ktoś w pl?),
    > a drugi model to jaki?

    Po prostu GS600, tylko nie promowany przez DOD.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 26. Data: 2011-08-02 15:46:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Aug 2011 14:27:52 +0200, Seba

    > A z nagrywaniem w słabych warunkach oświetleniowych już sobie
    > poradziłeś, czy nadal jest średnio?

    Jest gorzej niż się spodziewałem, że będzie. Tzn. jeśli ustawię ISO na 100
    to nie ma takiego siana strasznego, ale za to jest stosunkowo ciemno w
    koło. Mimo wszystko dzięki lepszej kompresji, jakość jest lepsza niż z
    poprzedniej mojej kamery płytkowej Sony 1/3" TVL600, za którą zresztą
    zapłaciłem jakieś chore pieniądze. :|

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 27. Data: 2011-08-02 15:48:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Aug 2011 13:21:39 +0100, Waldek Godel

    > Serio uważasz grupowiczów za aż takich idiotów?
    > Ładną sobie reklamę robisz, nie ma co..

    Chyba Ty uważasz grupowiczów za idiotów, sugerując, że każdy, za każdym
    razem czytając mój post ciągle i ciągle klika w ten sam link w mojej stopce
    jakbym normalnie za każdym razem ukrywał tam coś innego.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 28. Data: 2011-08-02 15:52:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/08/2011 13:25, Myjk wrote:
    > Tue, 02 Aug 2011 13:16:55 +0100, kamil

    > Co z nią? Ma 3 linie z maksymalnych 4. :P

    To nie reklama?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 29. Data: 2011-08-02 17:06:26
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 10:33, Norbert pisze:
    > Z pewnych przyczyn chciałbym by cała jazda moim autem była filmowana.
    > Interesuje mnie dobra jakośc nagrania , brak klatkowania i fakt by
    > przynajmniej kilka godzin sie nagrywało. Miło by było gdyby dodatkowo
    > system aktywował sie po uruchomieniu silnika i nagrywał w petli ale to
    > nie jest wymog konieczny.

    Tu masz kilka filmików z mojej kamerki
    http://www.youtube.com/user/Gabrielwilk - rzeczywista jakość jest wiele
    lepsza, niestety przy konwersji na YT lub wrzute itp. jakość
    diametralnie się pogarsza :-(
    Na jednej karcie SD zmieściła mi się trasa Jaworzno-Karwia około 8,5h
    nagrania w najlepszej rozdzielczości. Kamera sama się włącza i wyłącza,
    ma możliwość pracy na akumulatorze oprócz zasilania z gniazda
    zapalniczki, wiele ustawień, wył/wł głos, jakość nagrywanych filmów,
    bezpośredni podgląd nagrywanego materiału, przeglądanie już nagranego,
    posiada czujnik oświetlenie więć jadąc pod słońce czy w tunelu sama się
    przestawi, posiada funkcję zatrzymania nagrywania gdy nie ma ruchu w
    polu kamery, można ustawić 2, 5 i 15 minutowe fragmenty nagrywania.
    Minusem jest to że przy zapisywaniu odcinka nie jest nagrywany około 1s
    fragment filmu. Mowa o 720p HD Mini DVR- kamera w rozsądnej cenie i jakości.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 30. Data: 2011-08-02 17:12:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Myjk wrote:
    > Z kolei kompresja idzie do mjpeg, nagranie = pasztet.

    to juz tylko kwestia bitate, mjpg moze byc znacznie ladniejszy
    niz dowolna inna kompresja, ale nie w chinszczyznie za pare dolcow